وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هلمر: کروس خودش را به دردسر انداخته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع سابق تیم لملی آلمان و بایرن مونیخ بر این باور است که هافبک مورد غضب پپ گواردیولا با واکنشی که پس از تعویض برابر اشتوتگارت نشان داد کار را برای خودش بسیار سخت کرده است.

حواشی پیرامون تونی کروس، عکس العملش به تعویض در بازی برابر اشتوتگارت و مسائل مربوط به تمدید قرارداد یا انتقالش از بایرن مونیخ، خوراک رسانه ای زیادی ایجاد کرده است.

در آخرین اظهار نظر ها پیرامون این بازیکن و حواشی پیرامون او، توماس هلمر، مدافع سابق بایرن مونیخ در مصاحبه با نشریه TZ گفته است:" پپ با بیرون گذاشتن کروس از ترکیب به کل تیم هشدار داده است. این که تونی در دو بازی آخر بایرن نیمکت نشین بوده است کاملا با واکنش او به تعویضش در بازی برابر اشتوتگارت رابطه مستقیم دارد."

هلمر 48 ساله ادامه داد:" کروس از آن دست بازیکنان مورد علاقه گواردیولا است. او در نیم فصل اول جایگاهی تسخیر ناپذیر در ترکیب تیم داشت، البته این موضوع کمی هم با مصدومیت تیاگو گوتزه در ارتباط بود. او از اینجا به بعد ممکن است در دردسر بزرگی قرار گرفته باشد. پپ فیلیپ لام، تیاگو و گوتزه را هم دارد که می توانند در هافبک بازی کنند و تصادفا آن ها از بهترین ها در نوع خود هستند."

تونی کروس تا 2015 با بایرن مونیخ قرارداد دارد که بر اساس ادعای دو طرف هنوز نتوانسته اند بر سر تمدید آن به توافق برسند و بنا بر ادعای نشریات آلمانی، تا کنون تیم های منچستر یونایتد، یوونتوس و چلسی پیشنهاد هایی رسمی برای به خدمت گیری او به مدافع عنوان قهرمانی اروپا ارائه کرده اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
H.H چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 18:44

کروس خودشو وارد حاشیه کرد
داره جوونی و استعدادشو فدای پول میکن
امیدوارم خودشو ارزون نفروشه
آخه پسر برات زود بود این ادا اصولا
رفتن از بایرن همانو تلف شدن استعدادت همان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد