وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

احتمال حضور شواینی برابر هامبورگ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، درحالیکه هواداران بایرن در شوک خبر مصدومیت ریبری و عدم حضور این هافبک فرانسوی در دیدار مقابل آرسنال بودند خبر بازشگت شواینی آنها را بسیار خوشحال کرد.

باستین شواین اشتایگر که حدود 3 ماه است برای بایرن به میدان نرفته است با اجازه کادر پزشکی بایرن می تواند در دیدار مقابل هامبورگ به میدان برود.

کاپیتان دوم تیم فوتبال بایرن مونیخ از هفته گذشته تمرینات گروهی خود را آغاز کرد و حالا به گفته روزنامه بیلد شرایط بازی مقابل هامبورگ را دارد و به احتمال فراوان چهارشنبه شب در بین 18 بازیکن بایرن برای این مسابقه قرار خواهد داشت.

بایرن مونیخ در مرحله 1/4 نهایی جام حذفی آلمان چهارشنبه شب میهمان هامبورگ خواهد بود.

نظرات 5 + ارسال نظر
aliver kahn سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 23:46

خوبه بهتره بگم عالیه آقای گواردیولا بفرما اینم شواینی حالا آماده شده می خام ببینم بهانه ای داری که کاپیتان لام را نبری تو پست تخصصیش و شواینی را بیاری وسط مگه نمیگفتی شواینی و مارتینز هردو شون مصدومند بیا هردوشون برگشتند خواهشا فیلیپ را ببر سرجاش به خدا اینجوری هم کارایی دفاع راست تیم میاد بالا و هم میانه ی میدان چون هرچیم که فیلیپ وسط را خوب جمع کرده باشه بازم به خوبی شواینی و مارتینز و مخصوصا شواینی نیست.خلاصه فقط دلم می خاد این کارا نکنی که اونوقت................هیچی ولش کن.

Sabah bayern چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 01:03

بازگشت پادشاه

علیرضا چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 13:48

از این مربی انتظار نداشته باش فیلیپو بذار سرجاش اصلا این ادم فقط برای نابودی مهره های المانی اومده بایرن بعد از فیلیپ نوبت کروسه بعدش... اگر میبینی با شواینی در نمیوفته به خاطر اینه که زورش نمیرسه اخه خودش میدونه سامر خونشو میخوره اگه بخواد پا تو کفش شواینی بکنه (ژنده باد نژاد برتر و بس-المان-بایرن-دورتموند)

m.s.g چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 14:08

بنظرمنم باید بایرن کاری بکنه که بیشتر از بازیکن های آلمانی بازی بگیره چون انصافا همه تیم ملی آلمان رو از بایرن و دورتموند میشناسن-هرچند ما که جای مربی و سران باشگاه نیستیم-اما چه خوب میشد بیشتر از آلمانی ها بازی بگیرن تا کاری کنن که همه شون فرار کنن تیمهای خارجی-
البته یکی مثل خدیرا تو رئال واقعا پیشرفت کرده و خوبه اما گومز تو فیورنتینا... کاش میرفت یه تیم بهتر الانم که مصدوم شده حتما افت میکنه

khashayar چهارشنبه 23 بهمن 1392 ساعت 16:44

واییی... یعنی دل تو دلم نیست که بازی شواینی رو ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد