وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوونتوس هم به جمع مشتریان کروس پیوست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، معادلات پیرامون تمدید یا انتقال هافبک جوان بایرن مونیخ هر روز پیچیده تر می شود.

تونی کروس، هافبک برجسته بایرن مونیخ در روز های گذشته در صفحه شخصی خود در فیسبوک اعلام کرد که از حضور در بایرن مونیخ راضی است و برای مذاکره با این تیم برای تمدید قرارداد عجله ای ندارد و می خواهد بر روی بازی های ادامه فصل متمرکز باشد.

اما به نظر می رسد سران باشگاه باواریایی از علنی شدن علت عدم دستیابی به توافق بر سر مسائل مالی به شدت عصبانی هستند، این در حالی است که تونی کروس در همان پست صفحه شخصی اش اعلام کرد که هیچ ابایی از اعلام دلیل عدم این توافق ندارد.

نشریه بیلد امروز در گزارشی عنوان کرد که پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ که در دو بازی گذشته هافبک خود را نیمکت نشین کرده است پس از پیروزی دو بر صفر برابر نورنبرگ از صحبت درباره علت نیمکت نشینی و آینده این بازیکن اجتناب کرده است.

گواردیولا که در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی مورد سوال خبرنگاران درباره این بازیکن جوان قرار گرفت گفت:" من فقط درباره بازیکنانی که بازی کرده اند صحبت می کنم."

اما معادله زمانی پیچیده تر می شود که نشریه توتو اسپرت ایتالیا امروز از آمادگی یوونتوس تورین برای ارائه پیشنهادی رسمی برای به خدمت گیری کروس خبر داد. آنتونیو کونته، سرمربی بیانکونری پیش تر لب به تمجید از هافبک کلی پوش بایرن مونیخ که با او لقب الماس باواریا را داده اند گشوده بود.

تمام این مسائل به علاوه علاقه شدید دیوید مویس به این بازیکن باعث شده است که آینده این هافبک کارآمد در آستانه جام جهانی در پرده ای از ابهام قرار گیرد. به نظر می رسد که کروس بازی خطرناکی را با کادر مدیریتی باشگاهش آغاز کرده است که می تواند آینده حرفه ای او را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

نظرات 5 + ارسال نظر
sia bavari دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 17:38

مطمئنا کروس بازی خطرناکی با مدیران بایرن آغاز کرده است. شاید مبلغ پیشنهادی کروس به مدیران بایرن هم قابل هضم نباشه.گواردیولا هم تو این چند بازی که تونی رو روی نیمکت نشوند نشون داد بدون بازیکنان بزرگ هم واسش مشکلی پیش نمیاد. احتمال اینکه کروس از بایرن بره زیاده.ولی من به شخص خودم دوس ندارم بره.چون انصافا بازیکن بزرگیه ولی با این حرکت زشت بعد تعویض مطمئنم پپ رو بدجوری عصبانی کرده.در ضمن اگه کروس از بایرن جدا بشه اولی دراکسلرو با آلیانز میاره.در ضمن اگه اختلاف بر سر قرار داد نبود خیلی وقت پیش قرار داد کروس رو تمدید میکردن.

aliver kahn دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 17:42

میگما این یوونتوس داره چی کارمی کنه بازیکنایی که دنبالشونه را من میشمارم شما سیاهه کنید:کروس-ون پرسی-مانژوکیچ-ویدیچ-اشلی کول-شگیری و یکیدو تای دیگه که اصلا یادم نیست حالا تصورکنید همه ی این بازیکنارا بگیره چه جوری می خاد ازشون بازی بگیره کونته هم که گفته تابستون فقط یک یا دو تا خروجی داریم من نمی دونم اونوقت با این همه بازیکن می خاد چیکارکنه.می گن بعضی کارای این ایتالیایی ها کمدی ها بد نمیگن.

bayern دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 19:43

دوستان بدترین خبر ممکن رو سابت بایرن دقایقی پیش قرار داد.ریبری بازی با آرسنال رو از دست داده .اعصابم واقعا نابود شد وقتی این خبر رو دیدم

مجید دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 20:48 http://bayern7.blogfa.com

داداش میشه شمانویسنده وب من هم بشی؟

saeid دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 23:46

فکر نکنم کروس مقابل هامبورگ بازی کنه ولی مقابل ارسنال حتما بازیش میده چون ریبری هم نیست اگه کروس رو بازی نده و ببازه واسش دردسر درس میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد