وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: خروج مولر و مارتینز؟! مزخرف است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر بار دیگر تاکید کرد که باشگاه مونیخی تنها باشگاهی خریدار است و به هیچ عنوان به فروش ستارگانش فکر نمی کند.

در روز های اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن خاوی مارتینز به رئال مادرید و همچنین خروج مولر به گوش رسیده است که در این مورد ماتیاس سامر، مدیر ورزشی باواریایی ها با قاطعیت این شایعات را رد کرده و می گوید: "خروج مولر و خاوی؟! مزخرف است، آنها هیچ جا نمی روند."

وی اضافه می کند: "بارها و بارها تاکید کرده ام که باشگاهی خریدار هستیم نه فروشنده! و فکر کردن به فروش مارتینز و مولر حتی برای یک ثانیه هم من را آزار می دهد."

نظرات 2 + ارسال نظر
sia bavari دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 17:47

درود بر ماتیاس سامر بزرگ. من بارها گفتم الانم میگم توماس مولر متعصب ترین بازیکن ایالات باواریاست. اصلا قبل اینکه مطلب بالا رو بخونم از جدایی مولر خندم گرفت.با جرات میتونم بگم توماس دوران بازیگریشو در بایرن به پایان میرسونه. درود به شرفت مولر که اینقدر متعصبی. در مورد مارتینزم پپ علاقه زیادی بهش داره و فکر نکنم بزاره مونیخو ترک کنه.کابوس چلسی و مخصوصا آقای خاص هیچ وقت بایرنو ترک نمیکنه.گل دقیقه123 رو هیچ وقت فراموش نمیکنیم خاوی عزیز.بایدم از هاینکس بزرگم ممنون باشیم که او رو آورد به مونیخ.اگه اشتباه نکنم سال قبل گرونترین بازیکن بوندسلیگا و بایرنم بود.

bayern دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 19:43

دوستان بدترین خبر ممکن رو سابت بایرن دقایقی پیش قرار داد.ریبری بازی با آرسنال رو از دست داده .اعصابم واقعا نابود شد وقتی این خبر رو دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد