وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: کروس باید به تصمیمات گواردیولا احترام بگذارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام، کاپیتان بایرن مونیخ، از تونی کروس خواست تا بدون مشکل، دور ماندنش از ترکیب اصلی تیم را بپذیرد.

این ملی پوش آلمانی بعد از تعویض در دیدار اخیر تیمش مقابل اشتوتگارت، واکنشی شدید نشان داد و به همین دلیل، گواردیولا در دو دیدار اخیر بایرن از او استفاده نکرد.

لام اعلام کرد که می تواند ناراحتی هم تیمی اش را درک کند اما به او توصیه کرد که به تصمیمات پپ گواردیولا احترام بگذارد.

او به خبرنگاران گفت:" این کاملا واضح است که این شرایط برای تونی چندان قابل قبول نیست. اما این سرمربی است که تصمیم گیری می کند و همه باید آن را بپذیرند."

در این بین، اشتفان افنبرگ، ستاره سابق تیم ملی آلمان، با کروس ابراز همدردی کرد و گفت:" پذیرفتن این اتفاق برای تونی، مانند خوردن یک داروی تلخ است.

او در زمان هاینکس همیشه بازی می کرد اما آن روزها دیگر گذشته است. این شرایط جالب نیست زیرا جام جهانی نزدیک است."

قرارداد کروس با بایرن در تابستان 2015 به پایان می رسد و او به تازگی فاش کرد که مذاکرات تمدید قراردادش با باواریایی ها به بن بست خورده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
aliver kahn دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 17:17

بابا این کروس اصلا حالش خوش نیست اگه می خای بمونی خب برو تمدید کن به نفع خودته اگه هم می خای برای خب زود تربرو با یه تیم دیگرقرارداد ببند راه بازه و جاده دراز بقیه ی تمم داری تمرکزشوا بهم میریزی ولی بازی میگم این خودتی که ضرر میکنی نه باشگاه بایرن.

sia bavari دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 17:55

پپ داره نشون میده بازیکنی که بیخودی حاشیه واسه تیمش درست کنه رو نمی خواد. اگه واقعا دلش با تیم نیست بهتره بره. ولی آدم خیلی باید احمق باشه که بهترین باشگاه حال حاضر فوتبال رو اونم زیر نظر پپ انیشتین ترک کنه و بره منچستر یا یوونتوس. واقعا میگم. مطمئنم پیشنهاد مبلغ قراردادش خیلی زیاده که با مدیران بایرن به بن بست خورده. اول اینکه دوس دارم بمونه اگه هم رفتنی شد دراکسلر جای خالیشو مطمئنم که پر میکنه.بهتره یک عذرخواهی بخاطر حرکت زشتش بعد تویض بکنه و مثل آدم حسابیا قرار دادشو تمدید کنه.

bayern دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 19:42

دوستان بدترین خبر ممکن رو سابت بایرن دقایقی پیش قرار داد.ریبری بازی با آرسنال رو از دست داده .اعصابم واقعا نابود شد وقتی این خبر رو دیدم

حامد دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 21:40

کروس بره هم به نفع خودشه و هم بایرن چون بره تیم دیگه فیکس بازی می کنه

نواب سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 13:04 http://yfcb.blogfa.com

کروس بهترین هافبک دنیاست نباید از بایرن بره سطح بازیه کروس تو این سن بی نظیر بوده این گواردیولا هم یه چیزیش میشه یعنی کروس از اون دو تا شاسکوله اسپانیایی کمتره که بازیش نمیدی بدم میاد اسپانیایی تو بایرن حکومت کنه الانم همینجور شده.

Meysam سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 16:05

اگه کروس از بایرن بره باید بهش سطل آشغال طلایی بدن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد