وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نورنبرگ - بایرن مونیخ؛ یک سه امتیاز شیرین دیگر در انتظار مردان باواریا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دو تیم نورنبرگ و بایرن مونیخ شنبه عصر از هفته ی بیستم رقابت های بوندسلیگا به جدال هم می روند؛ جایی که قطعا نورنبرگ امید بسیار کمی برای گرفتن نتیجه برابر صدرنشین پر قدرت این فصل بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ دارد.

پسران پپ گواردیولا به خوبی در مسیر کسب دومین قهرمانی متوالی شان در بوندسلیگا پیش می روند؛ آنها در حال حاضر با 13 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول یعنی بایرلورکوزن، صدر جدول را کاملا تصاحب کرده اند. بایرن پس از گذشت 19 بازی از رقابت های این فصل بوندسلیگا تنها 4 امتیاز از دست داده.
با وجود اینکه بایرن، هفته ی گذشته در اشتوتگارت برای کسب پیروزی بسیار به زحمت افتاد، اما آنها همانطوری نیم فصل دوم این رقابت ها را شروع کردند که نیم فصل اول را تمام کردند. پسران پپ در حالی که تا دقیقه 75 با یک گل از اشتوتگارت در آستانه ی شکست بودند موفق شدند به لطف دو گل در 14 دقیقه ی پایانی با هر سه امتیاز به خانه بازگردند؛ البته گل پیروزی بخش را آلکانتارا در دقیقه ی 90 بازی زد.

بایرنی ها تنها دو گل در رقابت های این فصل بوندسلیگا دریافت کردند که به برد 2-1 برابر هافنهایم در شروع ماه نوامبر بازمی گردد، در حالی که آنها در پنج بازی اخیرشان در لیگ 19 گل زده دارند.

علاوه بر این، بایرن در این فصل به تیم های پایین جدولی چون اینتراخت برانشویگ، فرانکفورت و فرایبورگ گل های بسیاری زده که در مجموع برابر این تیم ها آنها 51 بار گلزنی کردند.

در عین حال نورنبرگ در دو دیدار سال گذشته اش برابر بایرن موفق به گلزنی نشد؛ دو دیداری که با حساب دو شکست 4-0 و 2-0 در آلیانس آرنا به پایان رسید. اما آنها موفق شدند در دیدار اخیر خانگی شان برابر بایرن در ماه نوامبر 2012 یک امتیاز بگیرند

پسران گرتجان وربک بسیار بعید است که بتوانند شنبه عصر در ورزشگاه خانگی خود برابر باوارایی ها بردی کسب کنند؛ چرا که آنها در بازی های این فصل لیگ در خانه فقط سه برد داشتند در حالی که امیدوراند بتوانند از سقوط به دسته ی پایین تر این رقابت ها جلوگیری کنند.

نورنبرگ که در حال حاضر در رده ی پانزدهم جدول به سر می برد می توانند در صورت کسب پیروزی تا رده ی دوازدهم جدول خودش را بالا بکشد اما در صورتی که نتایج دیگر بازی ها هم به سود آنها تمام شود.

با تمام این اوصاف، آنها با اعتماد به نفس کاملی به میزبانی مردان باوارایا می روند، چرا که هر دو بازی اخیرشان در سال 2014 که برابر هافنهایم و هرتا برلین بوده را با حساب چهار بر صفر و سه بر یک پیروز شده اند، در حالی که سه بازی متوالی قبل از این دو پیروزی برابر حریفانشان متوقف شده بودند.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یک بایرنی شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 13:12

سلام.فقط خواستم بهت یک خدا قوت بگم. رتبه وبلاگت از سایت بایرن جلو زده.تا قبل و بعد از بازی ها هیچ خبری در سایت بایرن درج نمیشه.به همین روش ادامه بده همیشه آپدیت باش.امیدوارم همیشه موفق باشی.

nariman شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 20:36

نورنبزگ : بایرن مونیخ
ماندزوکیچ: 8.5
الابا: 7.0
لام: 6.5
گوتزه: 6.5
بواتنگ: 6.5
روبن: 6.0
نویر: 6.0
تیاگو: 6.0
رافینیا: 5.0
دانته: 5.0
مولر: 3.5

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد