وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا: بایرن مونیخ همیشه در نورنبرگ مشکل داشته است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ در رقابت های هفته بیستم بوندسلیگا میهمان نورنبرگ خواهد بود.

روز شنبه و در هفته بیستم رقابت های بوندسلیگا بایرن مونیخ به مصاف نورنبرگ خواهد رفت. تیمی که هر دو بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته است.

به گزارش سایت خبری Spox، پپ گواردیولا پیش از این دیدار در کنفرانس خبری اعلام کرد:"دفعه اولی است که من در نورنبرگ حضور دارم، اما من با بازیکنانم در این خصوص صحبت کردم و متوجه شدم که در سال های اخیر همیشه مقابل نورنبرگ مشکل داشته ایم. دربی ها همیشه خاص هستند و چالشی از نوع دیگر می باشند. نورنبرگ از قدرت پرسینگ بالایی برخوردار است و بازیکنان سرعتی خوبی نیز دارد. آنها برای حریفان زمانی برای فکر کردن باقی نمی گذارند."

گرتیان فربیک سرمربی هلندی نورنبرگ نیز در خصوص بازی تیمش مقابل بایرن مونیخ گفت:"ما می خواهیم قدرت واقعی خود را مقابل بایرن مونیخ بسنجیم. اگر شنبه روز بسیار خوب ما باشد و روز بسیار بد بایرن مونیخ، آن وقت می توانیم در مقابل آنها شانسی داشته باشیم."

بایرن مونیخ در 21 دیدار گذشته مقابل نورنبرگ تنهاد یک دیدار را به این تیم واگذار کرده است، (13 برد و 7 تساوی)، اما در 6 بازی اخیر مقابل این تیم تنها در یک دیدار موفق به شکست حریف خود شده است و در این دیدارها موفق به زدن بیش از یک گل به نورنبرگ نشده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
sia bavari شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 18:28

اگه پپ انیشتین بگه مشکل داشتیم حتما اینجوریه دیگه. به امید 3 امتیاز شیرین خارج از خانه.

nariman شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 20:41

این بایرن مثل هیچ دوره ایی نیست اقای پپ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد