وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: در حال حاضر در بهترین باشگاه جهان عضویت دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن تاکید کرد که به هیچ وجه قصد ترک بایرن مونیخ را ندارد و اعتفاد دارد که باشگاه فعلی او مسلما بهترین باشگاه جهان است و انتقال به باشگاه های دیگر مسلما یک گام به عقب برای او خواهد بود.

این ملی پوش هلندی 30 ساله که در تابستان 2009 به بایرن مونیخ منتقل شد، در فصل گذشته همراه با بایرن مونیخ جوایز مهمی کسب کرد و اکنون مصمم است که کلکسیون افتخارات خود را کاملتر نماید.

روبن به Bild گفت: "این می تواند بسیار خوب باشد که بایرن مونیخ آخرین باشگاه من باشد. ما در حال حاضر یک تیم شگفت انگیز هستیم و من از حضور در اینجا خوشحال هستم. آینده روشن به نظر می رسد. من قصد دارم جام های بیشتری کسب نمایم و من در باشگاهی هستم که برای دستیابی به این هدف عالی به نظر می رسد."

"به علاوه من واقعا نمی خواهم این باشگاه را ترک نمایم. شما زمانی که جوان هستید همیشه می خواهید که به یک باشگاه بزرگتر نقل مکان کنید، ولی هیچ باشگاهی بزرگتر از بایرن وجود ندارد. من در سنین جوانی برای چلسی و رئال مادرید بازی کرده ام، اما در حال حاضر برای بهترین باشگاه جهان بازی می کنم و نمی توانم گام دیگری بردارم."

این وینگر تکنیکی همچنین اذعان کرد که در آستانه تمدید قراردادش به مدت دو سال می باشد. قرارداد فعلی وی در سال 2015 خاتمه می یابد.

او ادامه داد: "ما با یکدیگر ملاقات داشتیم و ما از جلسه برگزار شده راضی هستیم و قضیه تمام شده به نظر می رسد. هر دو طرف قصد تجدید قرارداد را دارند و تنها اختلافاتی بر سر جزئیات وجود دارد. قطعا هیچ مشکلی بر سر دستمزد که من آن را در جایی خواندم وجود ندارد و این بی معنی است."

نظرات 6 + ارسال نظر
Mohammad_13 جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 17:25

عشق است روبن...

sia bavari جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 17:32

خداوکیلی درسته یکم اعصابش تو زمین بعضی وقتها بهم ریخته ست ولی هیچ بازیکنی نمیتونه تو سمت راست سبک بازی روبن تو بایرن و ادامه بده.خیلی حال میکنم باهاش. سال 2013 پنالتی های از دست رفته قبلی رو که منجر به نایب قرمانی بایرن تو بوندسلیگا و فینال تلخ لیگ قهرمانان تو آلیانز رو واقعا جبران کرد.فقط یکم داخل زمین عصبیه و بازیکنان حریف رو موخش راه میرن. فدات آرین بزرگ

شاهین جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 17:41

چقدر بازوبند کاپیتانی بهش میاد

H.H جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 19:36

عاشقشم
تو سبک بازی روبن بازیکن خیلی کمه
شاید دی ماریا یکم شبیه باشه
خوشحال شدیم
ولی باید یه بازیکن کنارش پرورش بدیم
شکیری !
خیلی مطمئن نیستم

saeeeeeeeeeeeeeed جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 19:45

only kahn..................

Matthaus جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 22:40

روبن بازیکن خوبیه اما متاسفانه اخلاق خوبی نداره و بداخلاقیهاش به روحیه تیم ضربه زده، همینطور در روند بازیش هم تاثیر داشته هر زمان که روحیه خوبی داشته خیلی خوب بازی کرده اما روزایی که اعصاب نداشته هم به تیم ضربه میزنه و هم بازیهای خوبی انجام نمیده، یه روانشناس فقط باید بذارن که 24 ساعته از روحیه ش مراقب کنن. اما این مورد در مورد بازیکنای دیگه خیلی صدق نمیکنه و حرفه ای تر عمل میکنن.
ببینید ریبری با ناحقی که براش بوجود اومد اما بازم با روحیه کامل برای بایرن بازی کرد و عالی بود مثل همیشه، اما از روبنی که چهارسال با بایرن بوده انتظار بیشتری میره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد