وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس و پیزارو در تیم منتخب نیمکت نشینان فوتبال اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در فوتبال سرشار از نظم اروپا هم مواردی دیده می شوند که بعضی از بازیکنان در عین شایستگی و توانایی های برابر نسبت به بازیکنان ثابت در تیم، به نیمکت تیم شان چسبیده اند. اندی برسل، نویسنده افتخاری بلیچر ریپورت هم تیم منتخبی از این بازیکنان انتخاب و ارائه کرده است.

 

ایکر کاسیاس (رئال مادرید)

وقتی ژوزه مورینیو ایکر کاسیاس را برای اولین بار در بازی برابر مالاگا روی نیمکت  ذخیره ها قرار داد، به نظر می آمد که این تنها یک مانور برای نمایش قدرت سرمربی پرتغالی  و سابق رئال مادرید  باشد، اما وقتی در ابتدای فصل کارلو آنجلوتی هم دیگو لوپز را به کاسیاس ترجیح داد همگان بدین تنیجه رسیدند که نیمکت نشیشنی کاسیاس در زمان مورینیو دلالیل فنی و ورزشی هم داشته است. البته که کاسیاس همچنان امیدوار است تا با موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مسابقاتی که  در آن به عنوان سنگربان اصلی لوس بلانکوس ها به میدان می رود، بتواند به عنوان سنگربان اصلی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی آینده در برزیل حضور یابد.

 

مارتین کاسرس (یوونتوس)

مدافع  26 ساله و اروگوئه ای باشگاه یوونتوس که یکی از معدود مدافعانی است که  علاوه بر تمامی نقاط خط دفاعی  در پست هافبک راست  هم می تواند بازی کند،  اما وی متاسفانه جایی در سیستم 2-5-3 آنتونیو کونته در باشگاه یوونتوس ندارد. این مربی ایتالیایی در این فصل  استفان لیششتاینر را به عنوان هافبک راست به او ترجیح داده است. برای همین کاسرس تا به حال اکثر بازی های بیاکونری ها را از روی نیمکت ذخیره ها تماشا کرده است.

 

ماپو یانگا-امبیوا (نیوکاسل)

این که خریدی از لیگ یک فرانسه، در سنت جیمز پارک نتواند به خوبی بدرخشد، عجیب است، ولی این اتفاق برای کاپیتان سابق مون پولیه پیش آمده است. یانگا-امبیوا عملکرد ناامیدانه ای داشته است، ولی مسلما تنها خودش مقصر نبوده است. او هیچ گاه فرصت ابراز وجود در پست تخصصی اش، دفاع مرکزی، نیافته است و معمولا به عنوان مدافع کناری یا هافبک دفاعی، به کار گماشته شده است. این مسلما تنها به ضرر نیوکاسل تمام خواهد شد.

 

داوید لوییز (چلسی)

در حالی که داوید لوییز بازی چشم نوازی از خود بروز می دهد، این نوع بازی اش از نظر مورینیو آن چنان هم جذاب رخ نتابیده است و این اقای خاص، در پست دفاع مرکزی، تمایل بیشتری به استفاده از زوج جان تری و گری کیهیل نشان داده است. پست معمول مرد برزیلی در ترکیب این فصل چلسی، هافبک دفاعی بوده است که خروج اش از استمفوردبریج در تابستان را محتمل می کند.

 

لوکاس مورا (پاریسن ژرمن)

 ستاره گرانقیمت و 21 ساله باشگاه پاریسن ژرمن فرانسه در بازی ابتدای هفته این تیم برابر بوردو تنها برای چهارمین بار از ماه نوامبر گذشته در ترکیب ثابت پاریسی ها به میدان رفت و به نظر می رسد که لوران بلان سرمربی این تیم پاریسی قصد ندارد تا خط حمله فدرتمند خود را با لاوتزی، ادینسون کاوانی و زلاتان ابراهیموویچ تغییر دهد اما شاید دو پاس گل این مهاجم برزیلی در دیدار برابر بوردو بتواند وی را برای مدتی از نیمکت ذخیره ها جدا سازد.

 

کلودیو مارکیزیو (یوونتوس)

 مایه افتخار است که نیمکت نشین بهترین خط میانی دنیا باشید. کلودیو مارکیزیو، هافبک 2 ساله ایتالیایی باشگاه یوونتوس، مثال بارزی از این اتفاق است، جایی که وی به دلیل این که از اوج دوران آمادگی خود فاصله گرفته و در اکثر بازی های یوونتوس نیمکت نشین سه ستاره خط میانی این تیم، آندره آ پیرلو، آرتورو ویدال و پل پوگبا شده است. البته چیزی که مشخص است این است که ما دیر یا زود، مجددا شاهد درخشش شاهزاده شهر تورین در ترکیب بیانکونری ها خواهیم بود.

 

تونی کروس (بایرن مونیخ)

این بازیکن منعطف این فصل را تقریبا به عنوان بازیکن ثابت بایرن مونیخ در پست های مختلف، شروع کرد. با این حال واکنش عصبی اش به تعویض در بازی با اشتوتگارت و همچنین نیمکت نشینی اش بعد از آن، نشان از آن دارد که برای مدتی، به نیمکت خواهد چسبید.

 

استیون دفور (پورتو)

دفور که در این فصل تنها 8 بار به عنوان یار ثابت، برای پورتو به میدان رفته است، هیچ گاه چنین شرایطی را در دوران بازی اش تجربه نکرده است که دلیل آن می تواند توانایی های بالای خودش باشد. خروج لوچو در زمستان از این تیم می تواند حداقل در کوتاه مدت و قبل از جام جهانی در ترکیب بلژیک، فرصت بازی بیشتری به دفور دهد.

 

مارک همسیک (ناپولی)

 هافبک پویا و قدرتمند اهل اسلواکی تیم فوتبال ناپولی، از ماه نوامبر به بعد نتوانسته است به عنوان بازیکن ثابت برای شاگردان رافا بنیتز در ناپولی به میدان برود. ابتدا گمان می شد تا وی پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت خود بار دیگر به ترکیب ثابت این تیم برگردد، اما به نظر می رسد که این سرمربی اسپانیایی در روزهای اخیر خوزه کایه خون را به همسیک در پست هافبک تهاجمی ترجیح می دهد.

 

کلودیو پیزارو (بایرن مونیخ)

پیزاروی 35 ساله که تنها 1 بار در این فصل به عنوان یار فیکس، در ترکیب غول المانی قرار گرفته شده است، خودش هم آنچنان از این شرایط ناراضی نیست. با این حال، زمانی که به کار گرفته می شود، می داند چگونه تاثیرگذاری اش را در گلزنی و گل سازی، نشان دهد. فصل قبل در رقابت های لیگ قهرمانان هم همین شرایط برای پیزارو حکم فرما بود و همچنین در بازی با اشتوتگارت در این فصل که گل تساوی مهمی برای کوسه ها، به ثمر رساند.

 

آدرین لوپز (اتلتیکو مادرید)

ستاره کلیدی خط حمله تیم اتلتیکو مادرید در آغاز دوران دیگو سیمئونه در این تیم در این فصل به خاطر درخشش دیگو کاستا و آمدن داوید ویا از بارسلونا به این تیم، تنها 2 بار در رقابت های لالیگا به صورت ثابت در ترکیب لوس کولچونروس ها به میدان رفته  است و امیدوار است در ادامه بازی ها در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا فرصت بیشتری برای بازی تحت نظر دیگر سیمئونه پیدا کند تا بتواند در لیست انتخابی ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، برای جام جهانی آینده حضور داشته باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Ali Lotfi Nia چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:15

کروس که نیمکت نشین نیست...! هر بازی داره فیکس بازی میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد