وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رودى فولر: نمى دانم به یوگى لوو باید حسودى کرد و یا با او همدردى نمود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رودی فولر در گفتگویی به بررسی شرایط تیم ملی آلمان قبل از جام جهانی پرداخته است.

رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن و سرمربی سابق تیم ملی آلمان در گفتگویی با روزنامه آلمانی Bild به بررسی شرایط روز فوتبال آلمان پرداخته است.

فولر در خصوص تیم ملی آلمان و شرایط این تیم قبل از جام جهانی گفت:"من به تازگی با یوگی لوو دیداری داشتم و به او گفتم که نمی دانم باید به تو حسودی کنم و یا با تو ابراز همدردی کنم. او به خصوص در انتخاب بازیکنان تهاجمی تیم ملی باید احتمالا برخی تصمیمات ناخوشایند را بگیرد."

وی در ادامه گفت:"به هر حال تبم ملی در حال حاضر بهترین کادر تمام دوران ها را در اختیار دارد، ولی این که این تیم بهترین تیم تاریخ آلمان است،‌ بعد از کسب عنوانی مشخص می شود."

فولر در خصوص اظهارات اخیر واتسکه در خصوص قصد بایرن مونیخ به نابودی دورتموند گفت:"نه این طور نیست، بایرن مونیخ می خواهد بازیکنان برتر را در اختیار داشته باشد تا همیشه عملکرد خود را بهبود بخشد، آنها قدرت اقتصادی این موضوع را دارند و به نظرم کارشان قانونی و طبیعی است."

وی در ادامه گفت:" آنها در گذشته بالاک و زی روبرتو را از ما خریدند، اما برای خرید ویدال و لارس بندر به خاطر مقاومت ما شاسی نداشتند. در خصوص دورتموند اما قضیه طور دیگری است. گوتزه به خاطر بندی در قراردادش و لواندوفسکی نیز به عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ پیوسته اند."

نظرات 3 + ارسال نظر
amin چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 21:08

واقعا این همه مصدوم نگران کننده س.. هوملس بازم مصدوم شده،شواینی، خدیرا و گوندگان و بدشتوبر هم که خیلی وقته مصدوم هستند. کسی میدونه شواینی و گوندگان کی شرایط مسابقه رو پیدا میکنن؟؟

Joachim Loew پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 12:02

انشاالله به لطف خدا و با درایت یوگی جانم آلمان امسال قهرمان میشه!

AmiR پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 16:34

اصلا نمیتونم ببینم کشور دیگه ای قهرمان بشه دیگه نوبت ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد