وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گذاشتن بند ضد بایرن در قرارداد بازیکنان لورکوزن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرلورکوزن هنگام بستن قرارداد با بازیکنان خود در قرارداد آنها بندهای مخفی قرار میدهد که این بازیکنان در صورت درخشش احتمالی و معروف شدن نتوانند به باشگاه بایرن مونیخ آلمان بپیوندند.

این امر را برای اولین بار مدیر برنامه های امیر اسپاهیچ کاپیتان دوم تیم ملی بوسنی و بازیکنی که این فصل از سویا اسپانیا جدا شد وبه بایرلورکوزن پیوست لو داده است. این مدیر برنامه در مصاحبه با شبکه اچ تی ک بوسنی میگوید : "برای من عجیب بود رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن ضمن بستن قراداد با با ما اعلام نمود باید دو بند مخفی در قرارداد نیز را به امضا رسانید که این دو بند شامل موارد زیز بود :

1-تا هنگامیکه که با باشگاه لورکوزن قرارداد دارید نمیتوانید با باشگاه بایرن مونیخ مذاکره نمایید و به این تیم قرارداد امضا کرده و یا به آنان بپیوندید. در مورد سایر باشگاه ها با اجازه مدیران لورکوزن و رضایت آنان این امر بلامانع می باشد.

2- هنگامیکه به پایان قراداد نزدیک می شوید و قرارداد شما به پایان می رسد باشگاه لورکوزن این اجازه را خواهد داشت در صورتیکه که بازیکن می خواهد پس از اتمام قرارداد خود می خواهد تنها به باشگاه بایرن مونیخ بپیوندد از این امر جلوگیری کرده و بازیکن مورد نظر را به یک باشگاه دیگر آلمانی یا خارجی دیگر زودتر از حد معمول بفروشد و بازیکن نمیتواند از این کار سرباز زند و با آن مخالفت نماید."

لازم به توضیح است رودی فولر در مورد آرتور ویدال و خوان از همین بند قرارداد مخفی استفاده کرد و هنگامیکه هر دو این بازیکن ها کمتر از یکسال با بایرلورکوزن قرارداد داشتند و هردو نیز می خواستند بعد از اتمام قراردادشان به بایرن ملحق شوند رودی فولر از این کار ممانعت نمود و آنها را به ترتیب حتی با سود فروش کمتر به یوونتوس و آ اس رم ایتالیا فروخت.

به گفته رسانه های آلمانی و به احتمال زیاد واتسکه نایب رئیس باشگاه دورتمند هم همین روند بستن قرارداد با بازیکنان را در پیش خواهد گرفت. رودی فولر و یواخیم واتسکه به ترتیب مهمترین دشمنان باشگاه بایرن مونیخ در بوندسلیگا به شمار می روند. هنوز مدیران باشگاه لورکوزن و شخص رودی فولر نسبت به درج این اخبار از خود واکنشی نشان نداده اند.

نظرات 5 + ارسال نظر
H.H سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 16:14

خنده داره
حالا بایرن نیومد رفت یوونتوس خب چه فرقی کرد
آدم یاد پت و مت میافته

محمدامین سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 17:31

متاسفم.فقط همین.آدم این چیزا رو میخونه میفهمه نه بابا آلمانی ها هم آدمن.مثل ما هستن.حسودی توشون زیاده.همچین خبرایی هم نیست.
اینا انگار نمیدونن بایرن بوده که با قدرت نمایی و اقتدار در اروپا باعث شده سهمیه های بوندسلیگا زیاد بشه و تیم مزخرف ایشون بتونه بیاد تو اروپا جلوی منچستر نه تایی بشه!

m.s.g سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 19:49

من با محمد امین موافقم بایرن پارسال 5تا جام مختلف گرفت نتنهابرای خود باشگاه خوب بود بلکه باعث شده همه رو بوندسلیگا زوم کنن و باعث افتخاری دیگر برای کشور آلمــــــــان بشه...واقعا بعیده ار فولر مثلا خودشم آلمانیه حالا اگه یه مربی خارجی بود یه چیزی...

Sabah bayern سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 20:47

خیلی دلتون بخواد

محمدامین سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 20:54

آخه لورکوزنم تیمه!نه من از شما میپرسم تیمه؟!میاد جلوی منچستر داغون که به هیچ تیمی نه نگفته و حتی از استوک هم میبازه نه تا میخوره!!!!آخه میشه بهش گفت تیم!
حالا منتظر شاهکار بعدیش جلوی پاری سن ژرمنم باشید.خدا به خیر کنه!والا به قول یکی از بچه ها آگزبورگ میرفت اروپا بهتر از این لورکوزن بود.فقط امیدوارم که سهمیه ی لیگ قهرمانان نگیره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد