وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری، تیاگو و گوتزه در تیم منتخب هفته نوزدهم بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با پایان مسابقات این هفته بوندسلیگا که شب گذشته انجام شد، هفته‌نامه کیکر اقدام به انتخاب تیم منتخب هفته کرد.


فهرست تیم منتخب هفته براساس انتخاب گزینش کیکر به این شرح است:

*دروازه‌بان:

دنیل داوری، اینتراخت برانشوایگ

*خط دفاع:

مدافع راست: هوودس،‌شالکه

مدافع میانی: زوله، هوفنهایم

مدافع میانی: نوفسکی، ماینتس

مدافع چپ: بک، هوفنهایم

*خط میانی:

هافبک راست: درمیچ، نورنبرگ

هافبک متمایل به راست: بواتنگ،‌شالکه

هافبک میانی: گوتزه،‌بایرن مونیخ

هافبک متمایل به چپ: تیاگو، بایرن مونیخ

هافبک چپ: ریبری، بایرن مونیخ

*خط حمله:

مهاجم نوک: دیوف، هانوفر

نظرات 9 + ارسال نظر
محمدامین دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:20

دانیال داوری منو کشته.باریکلا.آفرین.رحمتی بیچاره.دلم براش میسوزه!فکر میکرد با رفتنش به مشکل میخوریم تو دروازه!

babak دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 18:38

دوستان به نظرتو اگه قرار باشه بین دراکسر مولر کروز یکی رو انتخاب کنید که تو ترکیب اصلی بایرن باشن کی رو انتخاب میکنید؟؟؟ من خودم با اینکه مولر رو زیاد دوست دارم ولی خیلی خاموشه واسه گرفتن افتخارات فردی یا قرار گرفتن تو 11نفر فیفا طولش ندم به نظر خودم که دراکسر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کلیزمان١ دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 21:13

سلام خدمت این دوست عزیز
من خیلى بازى دراکسر رو ندیدم دوست داشتم تو این بحث شرکت کنم ولى چون اطلاع کافى در مورد دراکسر ندارم اظهار نظرى نمى کنم در مورد مولر این بازیکن موفقیت تیم براش خیلى مهمه
کروس بازیکن خلاق وشوت زنى هستش ولى یه چند وقتى هستش دیگه دلش با تیم نیست شما اگه بهترین بازیکن دنیا هم باشید ولى وقتى دلت با تیم نیست فایدى نداره

abbas154 دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 21:26

بابک جان سلام
من تونی کروس رو ترجیح میدم ... سبک بازیش با مولر و دراکسلر فرق داره اما مهمتر اینکه قدرت رهبری تیم رو بیشتر از دو نفر دیگه داره

یونس عشق رئال دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 21:38

بابک جان دراکسلر برای بازی با رئال در شالکه است چو میخوام ببینم چه پخی است من مولر رو ترجیح میدم

ahmad دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 23:48

سلام دوست عزیز طلاع کافى در مورد دراکسر ندارم اظهار نظرى نمى کنم من مولر رو ترجیح میدم

محمد سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 13:38

س بچه ها جولین دراکسلر ازهمه بهتر خیلی سریع حرکت میکنه به نظرمن جانشین خوبی میتونه باشه برا فرانک ریبری البته نمیدونم هافبک یا مهاجم ولی
من قبلا اینکه بایرن بهش پیشنهاد بده آرزو داشتم بایرن دراکسلربخره خود دراکسلر گفته دوس داره بیاد بایرن

اران سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 14:38

منم دراکسر انتخاب میکنم!!

امیر سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 15:48

توماس مولر از هردوی آنها از هرنظر(هماهنگی با سایر بازیکنان،سرعت،تکنیک،پاس،شوت،سرزنی،دفاع،جایگیری،کمین کردن،یارگیری و...)ده ها برابر بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد