وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رکورد جدید تیاگو در بوندسلیگا: 177 بار لمس توپ و 93 درصد پاس سالم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیدار پایانی هفته نوزدهم بوندسلیگا را تیم صدر نشین بایرن مونیخ مقابل حریف میانه جدول آینتراخت فرانکفورت برگزار کرد دیداری که سکوهای سولد اوت شده ی آلیانز آره نا را راضی به خانه فرستاد.


بایرن در این دیدار موفق شد با گل های ماریو گوتسه، ریبری، روبن، دانته و ماندزویکچ به سود خود به پایان ببرد تا اختلاف 13 امتیازی خود نسبت به بایرلوکوزن نزدیک ترین تعقیب کننده در صدر جدول را همچنان حفظ نماید پیروزی در این دیدار با توجه به برد لورکوزن و دورتموند در این هفته برای مونیخی ها حائز اهمیت بود.
اما این دیدار برای تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی بایرن رکوردی فوق العاده هم به ثبت رساند جوان اسپانیایی که چند هفته ای است در ترکیب بایرن خوش می درخشد در این بازی آمار 177 بار لمس توپ را به ثبت رساند که این با توجه به سالم بودن 93 درصدی پاس هایش در بوندس لیگا بی نظیر بود.
درخشش این روزهای تیاگو و هماهنگی بیشتر او با هافبک های کناری بایرن شاید حسرت سران بارسلونا را از جدایی او بیش از پیش کند جاییکه او می توانست جانشین مناسبی برای ژاوی و اینیستا باشد.

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 15:40

این رکورد خیلی نگران کننده استمی ترسم تیاگو جای شواین اشتایگر رو بگیره.از پپ هیچی بعید نیست.وقتی رافینیا رو تو ترکیب فیکس می کنه وقتی به جای مولر ، شقیری و تیاگو تو بازی هستن آدم نگران آلمانی های تیم میشه.

H.H دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 15:55

باید از درخشش بازیکنانمون خوشحال باشیم نه نگران عزیزان
شواینی یا هر بازیکن دیگه باید برای حضور در ترکیب ثابت تلاش کنه
بایرن جای بهترین هاست
هرچند حضور بازیکنان آلمانی ما رو خوشحال تر میکنه

babak دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 16:03

از اینکه یه جون انقدر خوب کارمیکنه که باید خوش حال بشیم ولی ای کاش که تیاکو المانی بود ولی زنده باد تیاگو امیدوارم تا پایان دوران حرفیش تو بایرن بمونه

حامد دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 16:22

ما باید خوشحال باشیم که بهترین هافبک جهان رو داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد