وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پل برایتنر: بایرن و نابودی دورتموند؟! واتسکه می خواهد مردم را فریب دهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پل برایتنر چهره افسانه ای فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در واکنشی تند به صحبت های اخیر هانس یوآخیم واتسکه نائب رئیس باشگاه بوروسیا دورتموند پاسخ داد و تنور جنگ های لفظی بین دو غول بوندسلیگا را داغ تر کرد.


 
هانس یوآخیم واتسکه نائب رئیس باشگاه دورتموند در صحبت هایی اعلام کرده بود که بایرن با جذب ستاره های دورتموند قصد نابودی این باشگاه و ضعیف کردن رقبای خود در بوندس لیگا را دارد.
 
اما این صحبت ها از سوی پل برایتنر بدون پاسخ نماند و او پیش از دیدار یک شنبه شب بایرن مقابل آینتراخت فرانکفورت در گفتگویی با اسکای اظهار داشت:" جناب واتسکه فصل گذشته را فراموش کرده اند که بایرن با 25 امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند قهرمان بوندسلیگا شد آن زمان که ماریو گوتسه و روبرت لواندوفسکی هم در دورتموند بازی می کردند."
 
او ادامه می دهد:" پس چه شد؟ ه کسی قصد نابودی دارد؟ واتسکه اشتباه بزرگی را مرتکب شده است او می خواهد با این صحبت ها از این بحران عبور کند و همه ی حقایق را به مردم نگوید."
 
اینگونه جنگ لفظی با افزایش اختلاف امتیاز در صدر جدول و رسمی شدن خبر انتقال لواندوفسکی به اوج خود رسیده است هدف بایرن از خرید گوتسه و لواندوفسکی آن هم در کمتر از یک سال پوشیده است اما به نظر باواریایی ها بیش از آنکه به تضعیف تیم رقیب بیاندیشند بدنبال افزایش قدرت خود برای حکمرانی در فوتبال اروپا هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد