وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: رسیدن به تیم ملی آلمان برای بازیکنان بایرن راحت تر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس، مدافع بوروسیا دورتموند، اعلام کرد در تیم ملی آلمان، بین بازیکنان بایرن مونیخ و بازیکنان سایر تیم ها تبیعض وجود دارد.

این مدافع جوان یکی از معدود بازیکنان غیر بایرنی است که به طور ثابت برای تیم ملی آلمان بازی می کند. او معتقد است بازی کردن برای بایرن، در تیم ملی آلمان، یک امتیاز محسوب می شود.

او به خبرنگاران گفت:" من معتقدم به طور کلی، اگر در بایرن نمایش های خوبی داشته باشید، راحت تر به تیم ملی می رسید؛ در مقایسه با بازیکنانی که در سایر تیم ها بازی می کنند.

اگر بازیکنی در 5 دیدار پیاپی برای بایرن خوب بازی کند، بیشتر از بازیکنی که 5 بازی خوب برای دورتموند یا لورکوزن انجام بدهد، در مورد حضورش در تیم ملی صحبت می شود."

نمایش های نه چندان خوب هوملس در چند ماه اخیر و همین طور مصدومیت او، باعث شد تا جایگاهش در تیم ملی آلمان کمی به خطر بیفتد اما او تاکید کرد که ارتباطش با یواخیم لوو به تازگی بهتر شده است.

" رابطه من با سرمربی بهتر شده است؛ از زمانی که خیلی صریح با هم صحبت کردیم. این برای من خیلی مهم بود. من باید از افکار او اطلاع پیدا می کردم. او هم به نظرات من گوش داد."

هوملس در مورد شایعات جدایی اش از دورتموند و پیوستنش به باشگاهی مانند بارسلونا به گوش می رسد، گفت:" ما در مورد این شایعات جوک ساختیم. من به مدیران تیم اعتماد دارم و تنها به تیم فکر می کنم."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدامین دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 10:07

آخه بدبخت من چی بهت بگم.نزدیک جام جهانی که تیم ملی بیشتر از همیشه به اتحاد نیاز داره این جور مصاحبه کردن چه معنی میده؟با این مصاحبش به طور علنی یواخیم لو رو زیر سوال برده آقای مدافع تیم!تاسف!با این بازیکنا تو جام جهانی به جایی نمیرسه آلمان!

joachim loew دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 12:25

امروز تولد یوگیه!از مدیر محترم سایت می خوام که یه تبریک بگید. مرسی

mahmood دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 13:45

یوگی تولدت مبارک.ازحرف هوملس خوشم نیومد ولی چرا ازبازیش خوشم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد