وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیاگو: بایرن هنوز قهرمان نشده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیاگو آلکانتارا بازیکن اسپانیایی باشگاه بایرن مونیخ، عنوان نمود که با اینکه تیمش با اختلاف فراوانی در صدر جدول بوندسلیگا قرار گرفته است اما هنوز هیچ تضمینی مبنی بر قهرمانی در این فصل مسجل نشده است.

تیاگو که با گل ثانیه های پایانی خود موجب فراهم شدن سه امتیاز شیرین در یک بازی عقب افتاده مقابل اشتوتگارت شد، در مصاحبه با بیلد از عدم اطمینان حاصل شده برای قهرمانی این فصل بایرن خبر داد و از هم تیمی هایش خواست که همه چیز را در بوندسلیگا تمام شده ندانند.

تیاگو در گفتگویی با بیلد در این رابطه اظهار کرد: " ما هنوز قهرمان نشده ایم. درست است که از قبل نیز ما را قهرمان می دانستند ولی همه چیز ممکن است اتفاق بیافتد و ما قهرمان نشویم، ما نمی توانیم اجازه این کار را دهیم. با گذشت هفته های آینده به قهرمانی هم نزدیک می شویم ".

تیاگو در ادامه راجب خود نیز اظهر نظر کرد و گفت: " شما هنوز تیاگو صد در صد آماده را ندیده اید! هنوز جای برای پیشرفت دارم و من در اینجا زیاد بازی نکرده ام و مصدومیت طولانی نیز داشتم و هنوز با تیم هماهنگ نشده ام. پپ نیز با بازیکنان بسیار خوب است و همیشه آینده را نگاه می کند طوری که تنها پنج ثانیه بعد از پایان بازی، به فکر بازی بعد است ".

نظرات 4 + ارسال نظر
ebi...fishvar یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 19:03 http://x

Akhe inam shod khabar shoma gozashtin. Man chi bayad begam be shoma

nariman یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 22:52

چقدر غر میزنید. این جواب زحمتای ادمینمون نیست.
اگه به خاطر این سایت و اخبارش نبود من نت نمیومدم.

اران یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 22:58

قهرمان نشد ینی چی؟
خو قهرمان میشیم خ سخته؟

mahmood دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 13:27

بابا مابچه های بایرن وبا ای کیوی بالا می شناسیم .این یعنی چه .بنده خداتیاگو گفته توی فوتبال تیم هایی بودن که با امتیاز بالا دچارغرورشدن واخرسرازقهرمانی افتادن.حرف بدی که نزده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد