وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لیپی :آلمان اگر مانند بایرن بازی نماید قهرمان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارچلو لیپی در حال حاضر یک از بهترین سر مربیان فوتبال جهان به شمار می رود و تنها شخصی در جهان فوتبال می باشد که توانسته با دو تیم باشگاهی و یک تیم ملی قهرمان اروپا ، آسیا و جهان شود. او درباره تیم ملی آلمان، بوندسلیگا و سرمربیان تیمهای باشگاهی آلمان صحبت نموده است.

در اینجا توجه شما را به گوشه هایی از مصاحبه جالب مارچلو لیپی معروف به "آقای سیگار برگ" را با اشپورت بیلد آلمان جلب می نماییم :

بوندس لیگا : واقعا بوندسلیگا در این سالها پیشرفت زیادی کرده ورسیدن بایرن و دورتموند به فینال سال قبل نقطه عطف این ماجرا بود.لیگ آلمان جز سه رده باشگاهی اول جهان به شمار می رود.

بایرن مونیخ : واقعا تیم بزرگی هستند قدرت آنها چه در زمان هاینکس و چه زمان گواردیولا غیر قابل انکار است .من با گوانژو این برتری را لمس نمودیم.

دورتموند : آنها هم تیم خوبی هستند یک تیم متحد و یکپارچه.امیدوارم آنها کماکان بتوانند به پیشرفت خود ادامه دهند.

فینال لیگ قهرمانان :من فکر میکنم رئال مادرید و بایرن به فینال برسند و نتیجه غیر قابل پیش بینی خواهد بود.

فینال لیگ اروپا : یک پای فینال قطعا یوونتوس خواهد بود و باتوجه به اینکه فینال در زمین آنها برگزار می شود آنها شانس اول قهرمانی خواهند بود.

هاینکس و گواردیولا : هردو بهترین هستند یکی جوان ودیگری کوهی از تجربه.عملکرد آنها با بایرن تحسین کردنی می باشد.

کلوپ : توصیف او سخت است. اعضای تیم او همیشه در مسائل دفاعی و هجومی شرکت می‌کنند و نتایج سال های اخیر او بی نظیر بوده است. سبک او را بسیار دوست دارم. او یک رهبر و یک دوست واقعی برای شاگردانش می باشد.

آلمان : از نظر فاکتورهای ذهنی من، آلمان همه چیز ممکن را برای موفقیت دارند و آن ها درست مانند بایرن مونیخ بی نظیر هستند. من فکر میکنم اگر انها بنوانند سبک بایرن را به اجرا بگذارند قهرمان جهان خواهند شد."

مدعیان جام جهانی : آلمان، برزیل و امیدوارم ایتالیا مدعیان جام جهانی باشند.

فینال جام جهانی : دوست دارم دو غول سنتی اروپا یعنی آلمان و ایتالیا به فینال برسند.

و قهرمان : قطعا ایتالیا

نظرات 1 + ارسال نظر
nariman یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 23:02

بله منم امیدوارم فینال بین المان و ایتالیا باشه و انتقام اون بازی دراماتیک توی جام ملتهای اروپا رو بگیریم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد