وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: دلیلى براى ترک بایرن مونیخ وجود ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر سنگربان ملی پوش بایرن مونیخ اعلام کرد که مایل است برای همیشه در بایرن مونیخ بماند.


مانوئل نویر سنگربان شماره یک تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگویی با روزنامه Münchner Merkur، در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال به پایان رساندن دوران فوتبالش در بایرن مونیخ گفت: "اگر این اتفاق بیفتد بسیار عالی خواهد شد، هیچ دلیلی برای جدایی از بایرن مونیخ وجود ندارد، اگر بازیکنی نخواهد در بهترین تیم دنیا بازی کند، بسیار خنده دار خواهد بود."

نویر در خصوص پرسشی در مورد احتمال کاپیتانی او در آینده گفت:"من فکر می کنم بهتر است در یک تیم بازیکنان داخل زمین کاپیتان تیم باشند تا دروازه بان، اما اگر سرمربی و سایر بازیکنان چنین چیزی را از من بخواهند، من مخالفتی نخواهم داشت."

نویر که سابقه 44 بازی ملی را نیز در کارنامه خود دارد، در خصوص شانس آلمان در جام جهانی آینده نیز گفت:"باید تلاش کنیم که پیشرفت کنیم و بهتر شویم، پیشرفت در مورد تیم ملی آلمان صعود به فینال و پشت سرگذاشتن مرحله نیمه نهایی است. ما می خواهیم در فینال حضور داشته باشیم و حتی قهرمان شویم و از بالا بودن توقعات و انتظارات از تیم نیز با خبر هستیم."

نظرات 11 + ارسال نظر
omid شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 15:01

خیلی دوست دارم نویر افرین که نمی خواهی بری

ali شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 15:06 http://fdrall.blogfa.com


دمش گرم

محمدامین شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 16:18

بعضیا یاد بگیرن.

داوود کان شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 16:22

افرین به نویر
ولی من هنوزم خراب سلطان کان افسانه ای هستم

G.Elber شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 17:43

یعنی این جملش همه چی رو بیان میکنه:
اگر بازیکنی نخواهد در بهترین تیم دنیا بازی کند، بسیار خنده دار خواهد بود.

AmiR شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 19:38

خیلی دوست دارم مانوئل

میلاد باواریایی شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 19:56

عشق است مانوئل نویر رو نامبر وان هستی تو دروازه به امید سه گانه امسال با بایرن

m.s.g شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 21:31

باتشکر از زحمات دوستان بابات وبلاگ و مطالبش-اما یه پیشنهاد دارم بعضی از دوستان به بازی کن یا مربی یا هرکس دیگه توهین میکنن اگه میشه یه جوری از فیلتر مدیر وبلاگ رد بشه بعد نشونش بدن بهتره-من خودم از سانسور بدم میاد اما ایجا جای توهین به هرکسی نیست
....
بازم ممنونم از زحماتتون

aliver kahn شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 21:58

باریکلا تو بیسته بیستی من تو تو یه الی کان دیگه می بینم.

b شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 22:39

تولدت مبارک پسر نازنینم.فقط هیچوقت نفهمیدم چرا صورتش اینطور سوخت.

ahmad شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 23:28

خیلی دوست دارم نویر دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد