وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: یونایتد شانس به خدمت گرفتن کروس را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، منچستر یونایتد در حالی به دنبال کروس است که وی با حرکات و رفتار خود در هفته های گذشته تلویحا خواستار جدایی از بایرن مونیخ است.


به گزارش دیلی میل، پپ گواردیولا تاکید کرد، انتقال کروس به منچستر یونایتد می تواند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی رخ دهد.

این وینگر ناراضی در جریان برد دراماتیک بایرن مونیخ در برابر اشتوتگارت، پس از تعوض خود با حرکاتی ناشایست نیمکت مونیخ را ملتهب کرد و خود را به درهای خروج باشگاه نزدیک تر کرد.

بنا به گزارش ها منچستر یونایتد با پیشنهادی 25 میلیون پوندی خواهان به خدمت گرفتن وی است.

اما گواردیولا پس از پیروزی بایرن در برابر اشتوتگارت گفت:" او (کروس) بازیکن ارزشمندی است اما اتفاقات در فوتبال سریع رخ می دهند؛ امروز اینجا، روز دیگر جای دیگر."

هم چنین کروس نیز پس از بازی ادعا کرد هیچ برنامه ای برای تمدید قرارداد خود ندارد؛ این در حالی است که دیوید مویس هفته گذشته برای تماشا بازی وی به بروسیا پارک رفته بود.

کروس خواهان دستمزدی برابر با فیلیپ لام و سباستین شوان اشتایگر است و ممکن است در روزهای آینده به علت عدم توافق با بایرن این تیم را ترک کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
sia bavari جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 17:35

باور کنید اولی نمی خواد دستمزد تونی رو بیشتر کنه. اگه زیاد مایل به تمدید قرار داد تونی کروس بودن خیلی وقت پیش قراردادشو تمدید میکردن.کروس مطمئنا مبلغ قرار دادشو همسطح فلیپ لام و اشتایگرو گوتزه می خواد. یک حسی بهم میگه اولی تونی کروس و به منچستر میفروشه و جای خالی کروس و هم با دراکسلر پر میکنه. من گفتم. این خط این نشون.

رونی جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:44

25 میلیون پوند برای کروس خیلی زیاده یک بازیکن معمولی بیشتر نیست به نظر من نباید بیشتر از 15 میلیون پوند به کروس بدیم

aliver kahn جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:53

ای کاش امیدوارم اگه میخاد بره یا بره رئال یا چلسی.

میدیا جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 21:50

بزازید بره کروز تو بایرن خوبه وگرنه بره هر تیمی افت میکنه و هرکی به جاش بیاد خیلی راحت جاشو میگیره فقط جای روبن وریبری سخت پر میشه اونم اگر مارکو رویس بیاد جای یکیشونو میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد