وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: بایرن می‌خواهد دورتموند را خراب کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر تجاری بروسیا دورتموند تاکید کرد قصد باشگاه بایرن مونیخ خراب کردن دورتموند است.


بایرن مونیخ تابستان گذشته ماریو گوتسه را از دورتموند جذب کرد و به تازگی نیز اعلام کرده که با روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی این تیم برای فصل آینده به توافق رسیده است.

مدیر تجاری دورتموند بر این باور است که بایرن مونیخ قصد دارد بوندسلیگا را به لیگی بدل کند که فقط یک تیم در آن درخشش داشته باشد زیرا آنها با جذب بازیکنان خوب سایر تیم‌ها می‌خواهند مانع از پیشرفت آنها شوند.

واتسکه در این زمینه گفت: هیچ لیگ دیگری را نمی‌بینید که در آن فقط یک تیم برتری محسوسی نسبت به سایر تیم‌ها مانند آنچه بایرن مونیخ در بوندسلیگا دارد را داشته باشد. شرایطی که در آلمان وجود دارد را نه در لیگ اسپانیا می‌بینیم و نه در لیگ اسکاتلند. دورتموند در دو فصل پیاپی قهرمان شده و بایرن با تلاشی که داشت در فصل گذشته به قهرمانی‌های دورتموند پایان داد. آنها می‌خواهند ما را خراب کنند تا مطمئن باشند دورتموند دیگر خطری برای آنها ندارد. آنها این کار را با خرید بازیکنان ما انجام می‌دهند.

واتسکه افزود: ما به هیچ وجه جلوی درآمد بیشتر بازیکنانمان را نمی‌گیریم. آنهایی که درآمد بهتری در بایرن خواهند داشت را در تیم نگه نمی‌داریم. ما روند خودمان را حفظ کرده‌ایم.

نظرات 6 + ارسال نظر
khashayar جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:07

خودت عرضه داشته باش بازیکناتا نگه دار

امیر اولیورکان جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:33

آقای واتسکه بجای اینکه مثله بچه ها گریه کنی به دنبال قوی کردن تیمت باش تا آبروی تیمای آلمانی رو نبری بچه ننه.حالا مثلا گوتزرو بارسا یا رئال میخرید خوب بود؟

aliver kahn جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:39

آخه تو اینقدراحمقی که نمی فهمی اگه این بازیکنان نمی یومدند بایرن مطمئن باش تو دروتموندم نمی موندند.

mahmood شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 13:55

اگر این حرف واتسکه باشه واقعا احمقانه است. بقول بچه هااگر بایرن این بازیکنا رانمی خریدبعدازپایان قراردادبه تیم های غیرالمانی میرفتن واین به صلاح فوتبال المان نبود.تازه بایدقدردان بایرن هم باشی.اقای مدیر!!!!

saeed یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 11:28

ولش کنین خوش باشن

nariman یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 22:39

بازم واتسکه و بازم حرف مفت!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد