وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت روبن و ریبری به تمرینات

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن، فرانک ریبری و خاوی مارتینز به تمرنیات بایرن برگشتند.


به نقل از Billd، بایرن مونیخ در بازی هفته نوزدهم وبندس لیگا شنبه به میزبان فرانکفورت خواهد بود و در این بازی می تواند از روبن، ریبری و مارتینز در ترکیب خود استفاده کند. با اضافه شدن این بازیکنان بایرن هم اکنون فقط 2 غایب در ترکیب خود دارد، باستین شواین اشتایگر و هولگر بادشتوبر. 

د.
وینگر کلیدی بایرن مونیخ اکنون آماده است تا پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و البته افت روحیه خود بخاطر از دست دادن توپ طلایی 2013، روز شنبه تیمش را در بازی برابر فرانکفورت همراهی کند.

ریبری از روز چهارشنبه به تمرینات گروهی مونیخی ها بازگشت و حالا بعد از پشت سر گذاشتن کامل دوران استراحت و مصدومیت خود به مرز کامل آمادگی رسیده است.

ستاره بایرن مونیخ در این رابطه در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان گفت:" من امیدوارم که بتوانم در بازی روز شنبه به میدان بروم، من غیبت طولانی مدت داشتم، بخاطر اینکه هیچکدام از ما نمی خواستیم که ریسک کنیم، حالا اما من برای بازی کردن آماده هستم."

آخرین بازی ریبری در بوندسلیگا در تاریخ 14 دسامبر سال گذشته بوده است، ضمن اینکه این بازیکن بعد از این تاریخ توانست تیمش را در رقابتهای جام باشگاههای جهان که با قهرمانی بایرن مونیخ به پایان رسید همراهی کند.
شواینی نیز پس از التهاب تاندون مچ پایش دوباره دویدن را شروع کرده است و اکنون دردی در این ناحیه حس نمی کند و انتظار می رود بتواند در روزهای آینده در تمرینات تیمی شرکت کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
sia bavari جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 17:40

خدا رو شکر اومدن. هیچ بازیکنی نمیتونه جای خالی فرانک و آرین و پر کنه. طلان واسه بایرن. بازی مقابل اشتوتگارت و دیدین که توان حمکه از کناره های اشتوتگارت امکان پذیر نبود. خدا کنه دیگه مصدوم نشن چون بایرن بدون این دو بازیکن تو لیگ قهرمانان با مشکل مواجه میشه.

farhad1990 جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:10

همین طور خبر خوش بیاد عالیه

khashayar جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:10

وای خدا یعنی میشه بعد از مدت ها بازیه شواینی رو ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد