وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس، پیشنهاد یونایتد را رد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و شایعات متعدد پیرامون پیوستن احتمالی تونی کروس به منچستریونایتد هافبک بازیساز بایرن تمامی شایعات را رد کرد و از عدم تمایلش برای پیوستن به منچستر خبر داد.

باشگاه منچستریونایتد انگلیس طی هفته های گذشته به شدت به دنبال جذب ملی پوش جوان بایرن مونیخ بود اما ظاهرا در این امر ناکام شده است.

مدیر برنامه های کروس در واکنش به شایعات اخیر گفت:" هیچ اتفاقی رخ نداده است تمام این مسائل در حد شایعه بوده است و ما با انگلیسی ها هیچگونه تماسی نداشته ایم."

ضمن اینکه کارل هاینس رومنیگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ هم از مذاکرات قریب الوقوع با تونی کروس برای تمدید قراردادش خبر داده است.

تونی کروس با بایرن مونیخ تا سال 2015 قرارداد دارد و در صورت عدم توافق وی با این باشگاه به احتمال فراروان او در تابستان آینده از بایرن جدا خواهد شد و منچستر علی رقم ناکامی در جذب زمستانی او همچنان یکی از مشتریان وی باقی می ماند.

نظرات 2 + ارسال نظر
sia bavari جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 17:10

نمیدونم چی بگم از این اخبار و شایعه سازی. با اون حرکت زشتی که بعد تعویض مقابل اشتوتگارت انجام داد مطمئن شدم که دیگه دلش با بایرن نیستو دنبال یک بهونه میگرده تا جدا بشه و بره منچستر..الانم که نوشتن از بایرن جدا نمیشه. کروس در قرار داد قبلیش از فلیپ لام و گوتزه به مراتب کمتر پول میگیره.دنبال همینم هست که مبلغ قراردادشو بیشتر افزایش بدن.همه چیز توافق بین کروس و مدیران بایرن بستگی داره.

AmiR شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 19:30

اون باید بره و گرنه با درخواستش تیم رو نابود میکنه ما بازیکن پولکی نمیخواهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد