وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: باورم نمی شد که ریبری و روبن سر یک ضربه آزاد آنگونه باهم بحث کردند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ در صحبت هایی اعلام کرد که یک بار فرانک ریبری و آرین روبن جر و بحثی باورنکردنی برسر زدن یک ضربه آزاد با هم داشتند.

هاینکس فصل باواریایی ها را به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا و جام حذفی آلمان رساند و البته هر دو بازیکن، یعنی ریبری و روبن دراین راستا نقش پررنگی داشتند.حالا هاینکس در صحبت هایی به این نکته اشاره کرده که ریبری و روبن هرگز دوستان خوبی برای یکدیگر نبوده اند.

این سرمربی آلمانی با اشاره به بازی تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2-2011 مقابل رئال مادرید به فرانس فوتبال گفت:«در دقایقی از بازی ریبری به شدت عصبی و کلافه بود ولی من از او خواستم تا به  قوانین احترام بگذارد و خودش را کنترل کند. جر و بحث و با روبن باورکردنی نبود. آنها با یکدیگر می جنگیدند؛ آن هم برسر زدن یک ضربه ازاد ساده! البته بعد از آن دیگر شاهد چنین صحنه ای نبودیم چون از اشتباهاتمان درس گرفتیم. البته بعد از آن دعوا من تصمیمم را  گرفتم که چه کسی ضربات آزاد تیم را بزند و هر دوی آنها به تصمیم من احترام گذاشتند.»

چندی پیش روبن به این خاطر که پپ گواردیولا نگذاشت که او یک ضربه پنالتی تیمش را بزند نیز به شدت عصبانی شد و واکنش بدی نسبت به این تصمیم گواردیولا و پشت توپ قرار گرفتن یکی دیگر از بازیکنان بایرن نشان داد.

نظرات 3 + ارسال نظر
sia bavari پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 19:07

روبن کلا آدم عصبی هست. اگه تو بازیها بیشتر بهش دقت کنین بازیکنهای حریف بدجوری رو اعصابش راه میرن.تنها نقطه ضعف روبن همین اعصاب بهم ریختشه.

محمدامین پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 19:41

ریبری هم همینطوره.اونم بی اعصابه.

khashayar پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 21:55

فدای این عصبی بودنشون .....کاشکی الانم بودیو تونی کروسو آروم میکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد