وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تماس مورینیو با لو درباره کروس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مطبوعات انگلیسی با انتشار اخبار تازه ای مدعی شده اند باشگاه چلسی و شخص خوزه مورینیو نیز کروس را به عنوان جانشین فرانک لمپارد که کم کم به مرز انتهایی بازی خود نزدیک میشود در نظر دارد. از این رو از دوست صمیمی خود یواخیم لو دراین باره کمک خواسته است.

دو روزنامه دیلی استار و دیلی میل مدعی شده اند خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی با یواخیم لو درباره احتمال انتقال تونی کروس به باشگاه لندنی مذاکره نموده و خواهان کمک سرمربی تیم ملی آلمان به وی در این زمینه شده است.این شایعات از جایی قوت می گیرد که تونی کروس چند وقت پیش اعلام نمود درباره سرنوشت فوتبالیش با لو مشورت خواهد نمود.

جالب اینجاست خوزه مورینیو تماس خود را با دوست صمیمیش یواخیم لو را انکار ننمود ولی بیان داشت این تماس صرفا وضعیت درباره اندره شورله هافبک ملی پوش آلمانی باشگاه چلسی بوده است.یواخیم لو اخیرا اعلام نموده بود نگران بازیهای کم و عدم آمادگی بازیکنام ملی پوش آلمانی در لیگ جزیره مانند لوکاس پودولسکی و اندره شورله می باشد.

تونی کروس که اخیرا درباره تمدید قراردادش با بایرن دچار مشکل شده است قبلا از سوی دیوید مویس سرمربی باشگاه منچستر تحت نظر شدید قرار گرفته است.اما اخرین اخبار درباره سرنوشت تونی کروس حاکی از ان است که کارل هاینس رومنیگه نایب رئیس باشگاه باواریایی اعلام نموده است :"تا سرحد امکان برای حفظ تونی کروس تلاش خواهین نمود و باشگاه امادگی دارد که حقوق این بازیکن را افزایش دهد"

خوزه مورینیو و یواخیم لو از دوستان صمیمی یکدیگر محسوب می شوند و مطبوعات انگلیسی اعتقاد دارند خوزه مورینیو میتواند از این روابط نزدیک با سرمربی ژرمنها برای خرید خرید تونی کروس استفاده نماید.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدامین پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 15:13

آخه مگه قحطی دوست اومده که لو رفته با مورینیو دوست شده!

ناشناس پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 15:20

بایرن بدون ریبری روبن هیچ شانسی در مقابل ارسنال نخواهد داشت حالا ببینید کی گفتم

Matthaus پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 15:57

حالا چرا فکر می کنید روبن و ریبری در بازی مقابل آرسنال نیستن؟ تا اون بازی احتمالا اشتایگر هم برمیگرده.

آنتی آرسنال جمعه 11 بهمن 1392 ساعت 19:38

حالا ببینید آرسنالیها چه جوری چوب تو کونتون میره به نظر من شما به جزء اوزیل و والکات تیمتون بدرد آشغال جمع کردن هم نمیخوره گور بابای آرسنالی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد