وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظرات مربیان بایرن مونیخ و اشتوتگارت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،پس از بازی دو تیم بایرن مونیخ و اشتوتگارت، سرمربیان دو تیم به اظهار نظر درباره بازی در گفت و گو با وب سایت بایرن مونیخ پرداخته اند.
 در چارچوب یک دیدار عقب مانده از هفته هفدهم بوندس لیگا، شب گذشته بایرن مونیخ در حالی در زمین اشتوتگارت به برتری دو بر یک دست یافت که مدت زمان زیادی از بازی را از حریف عقب بود و به لطف گل های دقایق آخر پیزارو و تیاگو توانست با پیروزی در این بازی فاصله خود را با سایر رقبا افزایش دهد.

در پایان بازی مربیان دو تیم در گفت و گو با وب سایت بایرن این گونه اظهار نظر کردند:

پپ گواردیولا: ما خوب بازی کردیم، به خصوص در نیمه اول. ولی همیشه تمرکز داشتن اصلا کار آسانی نیست. در پایان از اینکه صدر نشینی مان را تثبیت کردیم خوشحالیم.

توماس اشنایدر: ما واقعا خوب بازی کردیم. بایرن بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت ولی موقعیت های مسلم ما بیشتر بود و حداقل شایسته یک امتیاز بودیم. ما بازی را بسیار سخت گرفته بودیم، خوب دفاع کردیم، از هیچ نبردی شانه خالی نکردیم و در تمام بازی با انگیزه بودیم. به آن ها اجازه ندادیم موقعیت های زیادی ایجاد کنند، ولی متاسفانه همان یک موقعیت هم زیاد بود و گران تمام شد.

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدامین پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 13:51

پپ گفته ما خوب بازی کردیم به خصوص در نیمه ی اول.بابا شوخی میکنه.نیمه ی اول که افتضاح بود. نیمه ی دوم اونم بیست بیست و پنج دقیقه ی آخر بهتر شدیم!

m.s.g پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 14:43

حتما نیمه اول خوب بودیم بازی با آرسنالم اینطوری میخواد بازی بکنن

m.s.g پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 14:47

دقیقه 90 من یاد بازی با چلسی افتادم که تو ثانیه آخر (دقیقه120) گل مساوی رو زدیم که یه دفعه تیاگو گل رو زد واقعا این برد خیلی شیرین بود- اما در کل خوب نبودیم نه مثل بایرن همیشه

aliver kahn پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 15:01

گواردیولا بو خجالت بکش نگو ما خوب بودیم این حرفم ازسرتعصبه ما پارسال چه بازییایی می کردیم همه کیف کرده بودن ولی امسال چی؟توپا را می گیرند حین تو دفاع و خط هافبک می چرخونند و دست آخرهم توپ را لا می دند دوباره می گیرند و همینجوری.آقای گواردیولای باشعورلازمه ی حمله کردن یه تیم به تیم دیگه وزیبا بازی کردن داشتن دفاع های کناری هستش که بتونندموقع حمله به تیم اضافه بشند و ازگوشه ها بازیا بازکنند و همینطوربه موقع برگردند عقب ودردفاع هم خوب ظاهربشند.حالا آلابا خوبه ولی بابا به خدا رافینیا افتضاحه آخه آقای گواردیولای نسبتا محترم حتمن باید یه جا تیم را کله پا کنه و تیم نتونه به بازی برگرده تا تو آروم بشی همین دیشب حالا ما فراراش و سانتراشا نمی گیم که فراترازافتضاحه حالا این هیچی خداوکیلی تو دفاع چندتا سوتی بد بد داد خوب اگه جلوی یه تیم خوب یا همین آرسنال این سوتیا را بدد که تمام این موقعیتا گله بخدا بااین روش بازی روبه رو تیمای برزگ به مشکل می خریم بدجریم به مشکل می خوریم.
گواردیولا نکن نکن نکن تو فیلیپ را بذارسرجاش ببینی چه طراوتی به تیم میده.دوستان اگه میخان فحشی چیزی به من بگن بگن اشکالی نداره ولی منطقی فکرکنید.

سهیل پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 16:27 http://p-k-p.blogfa.com

سلام داداش تبادل لینک میکنی؟؟؟
بگو باچه اسمی بلینگمت خبرم کن منتظرم...

شهریار پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 20:54

اره تا حدی راست میگی ولی یکی ا مهمترین ضعف بایرن نبود شواینی و روبن و ریبری بود که توی بازی با ارسنال اگه باش مشکلی پیش نمیاد ولی در کل ترکیب 4-1-4-1 ی کم در ضد حمله حریف آسیب پذیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد