وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس و رد شایعات جداییش از بایرن

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بعد از اینکه تونی کروس حاضر به تمدید قرارداد خود با بایرن نشد اخباری مبنی بر تمایل منچستریونایتد برای جذب او پخش شد.
 در حالی که 18 ماه به پایان قرارداد این بازیکن 24 ساله با بایرنی ها باقی مانده است، کروس مذاکره درباره تمدید قراردادش را به بعد از جام جهانی موکول کرد و حضور مویس در بازی گلادباخ - بایرن باعث شد بحث انتقال او به یونایتد داغ تر شود.

کروس در مصاحبه با کیکر گفت: "من نمی توانم تمامی اخباری که بیرون می آیند را دنبال کنم. من با بایرن قراداد دارم. مذاکرات جدی تر برنامه ریزی شده اند و من می خواهم به طور جدی روی نیم فصل دوم تمرکز کنم. "

"من در وضعیت مناسب و خوبی هستم. برای یک باشگاه بزرگ بازی می کنم، آن هم زیر نظر یک مربی عالی."

"من در حال حاضر خوشحال هستم، گاهی اوقات باید برای تصمیم گیری منتظر آینده ماند. "

نظرات 8 + ارسال نظر
Bastian سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 21:42

عاشقتم
بخدا در سطح کروز شاید ٣ نفر بیشتر تو دنیا نباشن واقعا ی وزنش واسه مونیخ
توپ گیر جنگنده پاسور شوت زن طراح
بینظیره تونی

jaber سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 23:44

اینجور که این حرف زده معلومه فصل بعد رفتنیه!

hani bayerni چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 06:29

دفعه هزارمه میگم.من خودم بهتون قول میدم تونی هیچ جا نمیره.اینا همش بازار گرمیه.
نه تونی دیوونه اس نه سران بایرن

sia bavari چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 08:28

گفتم که احتمال رفتنش پنجاه پنجاست. مسلما بایرن بخاطر پیشنهاد منچستر باید برای نگه داشتن کروس سر کیسه رو شل کنه. درستشم همینه. کروس در قرارداد قبلیش نسبت به چند بازیکن دیگه از جمله فلیپ لام و نویر و گوتزه به مراتب پول کمتری میگیره.مطمئنا حالا که قرار دادش داره تموم میشه باید پول زیادی نسبت به قرار داد قبلی بهش بدن.الان منچستر حاضره همین کارو بکنه.بنظر من واسه نگه داشتن تونی همه چیز به تصمیم پپ برمیگرده.اگه واقعا از سبک بازیش خوشش بیاد اولی نگهش میداره..بخاطر همینم الان در مورد کروس تصمیمی نگرفتن.ولی دوس دارم بمونه.بازیکن بزرگیه

shahab چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 12:28

فقط بایرن رو عشقه فقط همین تونی کروس هم جایی نمیره چون جام جهانی نزدیک و اونم باید توی تیم ملی جز نفرات اصلی باشه پس مجبور فعلا جایی نره وبه فکر جام جهانه باشه اما در کل یک بایرنی اونم از جمله کروس که جوونم هست سرمایه بایرن حساب میشه پس به همین راحتی نمیذارن بره ایشالا که هستش و بازم بایرنی باقی میمونه همین،بایرن فقط تمام

بارسالیورپولی چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:05

من از کروس خوشم میاد.امیدوارم هرجابه نفعشه باشه.

آرمین چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 14:57

سلام به همه
احتمالا میره
چرا همه میخوان از تیم برن؟
مگه ما بهترین تیم دنیا نیستیم الان؟
پس چرا میرن اینا؟
سیایست بایرن همیشه نگه داشتن بازیکناش بوده ولی از وقتی پپ اومده اینجوری شده که همه بخوان برن
گومز رفت الان کروس بعد مانزو بعد شواینی
دلم گرفته خیلی

علی بایرنی پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 00:59

این خونش المانیه رگو ریشش المانیه هبجا نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد