وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: بایرن با برد مقابل اشتوتگارت غیرقابل دسترس خواهد شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام بازیکن باتجربه بایرن در صحبت هایی اعلام کرده که در صورتی که تیمش بتواند در روز 4شنبه مقابل اشتوتگارت به پیروزی برسد، در صدر جدول بوندسلیگا غیرقابل دسترس خواهد شد.

باواریایی ها در شرایطی به مرسدس بنز آرنا می روند که در حال حاضر 10 امتیاز بیشتر از بایرلورکوزن کسب کرده اند. درآستانه این بازی لام به کیکر گفت:« ما فرصت خوبی داریم که فاصله مان در صدر جدول با تیم دوم را افزایش دهیم. اگر این اتفاق بیفتد، دستیابی به ما کار سختی خواهد بود.»

صدرنشینی بایرن در شرایطی جالب توجه تر می شود که بدانید که این تیم با مصدومان زیادی دست وپنجه نرم می کند. لام براین باور است که زمانی که گواردیولا تمام بازیکنانش را به صورت سالم در اختیار داشته باشد، آنها می توانند بهتر از این هم کار کنند. لام در ادامه صحبت هایش گفت:« ما رختکن فوق العاده ای داریم و و روزی که بازیکنان تیم به روزهای اوج بازگردند، باید بدانند که باید سطح همیشگی اش را در بایرن حفظ کنند؛ چه در تمرینات تیم و چه در بازیها.ما همیشه از هماهنگی در تیممان و جو خوب در رختکن تیم صحبت می کنیم ولی باید ببینیم که چه زمانی تمام بازیکنان تیم به اوج آمادگی بازخواهند گشت. در آن زمان همه باید فقط و فقط به تیم فکر کنند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد