وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لطفی که توپ طلا به بایرن کرد؛ هیولا همچنان بیدار است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن هفته گذشته فاصله 197 مایلی بین مونیخ تا زوریخ را رانندگی کرد تا خود را به مراسم انتخاب بهترین‌های سال جهان برساند. 

آئودی a8 مشکی رومنیگه فاصله زیاد دو شهر را میبلعید؛ در حقیقت او می‌خواست فرانک ریبری، مسافر ویژه‌اش را زودتر و راحت‌تر بازگرداند.

زمانی که این بازیکن در سال 2007 از مارسی به بایرن منتقل شد، رکوردی شکسته نشد اما بخش کوچکی از رکوردی که پیش از این به جا مانده بود را تامین میکرد. بایرن به شدت بودجه خود را کنترل می‌کند. استراتژی آنها بر اساس این ایده که "ما بزرگترین برند دنیا هستیم. تو باید علاقه‌مند باشی برای ما بازی کنی. پاداش تو به خاطر دریافت پول کمتر از حد انتظار، جوایز و قهرمانی‌هایی است که با ما به دست میاوری" بنا شده است. بایرن هم مثل منچستر و لیورپول تاریخ پرافتخاری دارد که از همین راه، هواداران زیادی جذب کرده است؛‌ البته نه به هر وسیله‌ای که غیر معمول باشد.


بایرن این آزمون که بهترین فوتبالیست‌های جهان را به بوندسلیگا بیاورد، قبول کرده است. آنها باید ستاره‌هایی را جذب کنند که انتخابشان ممکن است لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا باشد. جذب ریبری، نقطه آغاز موفقیت بایرن در این راه بود. در حال حاضر می‌شود به مانوئل نویر، بهترین دروازه‌بان دنیا اشاره کرد که بعد از ریبری با این تیم قرارداد امضا کرد. توماس مولر و ماریو گوتزه نیز هیجان انگیز هستند. ملی‌پوش‌های استثنایی آلمان که در پست وینگر می‌توانند آلترناتیو‌های ریبری باشند.


قبل از انتقال به بایرن، ستاره فرانسوی یک خانه به دوش بود و در مدت هفت سال، پیراهن شش تیم مختلف را به تن کرد. اما از زمان حضور در بایرن، نه تنها 12 جام کسب کرد، بلکه به تصدیق بسیاری، یکی از ستون‌های اصلی سه گانه تاریخی فصل گذشته این تیم نیز بود. عشقی که سودآور بوده است.
قهرمان آلمان و اروپا، پیش از این پیشنهاد نجومی رئال مادرید و پیشنهاد 35 میلیون یورویی چلسی برای جذب این بازیکن را رد کرده و همین باقی ماندن در مونیخ، او را تبدیل به یک ماشین برنده شدن کرده است. او مورد علاقه بزرگترین باشگاه‌های اروپا و آهن‌ربایی برای جذب استعدادها و ستاره‌های دیگر است. ولی علی‌رغم همه این مسائل، رونالدو برنده توپ طلا شد؛ موضوعی که ریبری را عصبانی کرد:"همه می‌دانستیم که رونالدو برنده این جایزه خواهد شد. آنها(فیفا) روز برگزاری مراسم را دو هفته به تعویق انداخت که بی‌سابقه بود. این اتفاقی نیست که فوتبالی باشد؛ این یک مسئله غیرورزشی بود.


خب، به آئودی مشکی 8a برگردیم که در حال بازگشت از زوریخ به مونیخ است. راهنمایی اینکه راننده این ماشین، رومنیگه است. "بعد از پایان مراسم، فرانک بسیار ناراحت بود. به همین خاطر من از او خواستم همراه من بیاید و رانندگی نکند. " رئیس می‌گوید:"بایرن خانه ریبری است. او و خانواده‌اش به خوبی می‌دانند که در جای درستی حضور دارند همانطور که ما می‌دانیم با رد پیشنهاد بزرگ چلسی برای این بازیکن کار درستی انجام دادیم. این مسئله به دنیا نشان داد ما یک باشگاه خریدار هستیم نه یک باشگاه فروشنده." در مواجهه با این سوال که یک باشگاه چطور می‌تواند اوضاع خودش را بعد از به دست آوردن سه‌گانه بازهم بهتر کند باید به این نکته اشاره کرد که توپ طلا، لطف بسیار بزرگی به بایرن کرده است.
جمعه شب آنها بدون تعدادی از ستاره‌های اصلی خود با دو گل مونشن ‌گلادباخ را شکست دادند. نتیجه‌ای که نوار شکست ناپذیری آنها را به 42 رساند. آنها در 27 بازی اخیر خود در خارج از خانه گل زده‌اند. هردوی این رکوردها، رکورد تاریخ بوندس‌لیگا هستند.


سوالی که رقبای اروپایی بایرن پیش از تعطیلات زمستانی می‌پرسیدند این بود که آیا این تعطیلات روند رو به رشد مونیخی‌ها را متوقف می‌کند؟ اما در کوتاه مدت پاسخ این سوال مشخص شد: خیر. در حال حاضر و تا زمانی که به انتهای مسابقات مختلف و جایی که احتمالا بایرن برای کسب جام‌های دیگر خواهد جنگید نزدیک می‌شویم، گواردیولا و رومنیگه این جملات را در گوش بازیکنانشان زمزمه خواهند کرد: "توپ طلا را به خاطر بیاورید. به یاد داشته باشید که دنیا به سه گانه ما احترام نگذاشت." این مسئله‌ای است که قرمزها را از کرختی به یک گاو وحشی تبدیل می‌کند. هیولا همچنان بیدار است.

نظرات 2 + ارسال نظر
mary یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:54

یول، عالی بود.
غول باواریایی، باید همه رو شکست بده.
بایرن دوباره و چند باره، اینقدر این چند گانه ها و قهرمانی در لیگ اروپا رو تکرار کن تا همه ی تیمها جلوت زانو بزنن.

mary یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 16:13

اون ایول=یول. نمی دونم الفش رو کی خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد