وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوتار ماتئوس: پست شماره 6 مناسب شواین اشتایگر نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر هنوز شرایط حضور در زمین را پیدا نکرده است با این حال ماتئوس معتقد است که پست شماره 6 برای او مناسب نیست.


لوتار ماتئوس کاپیتان سابق باشگاه بایرن مونیخ در گفتگویی با روزنامه TZ Münchner اعلام کرد که شواین اشتایگر توانای های لازم برای قرار گرفتن در پست شماره 6،‌ سیستم گواردیولا را ندارد.

ماتئوس در این زمینه گفت:"شواینی به تنهایی و بدون داشتن یار مکملی نمی تواند در هافبک دفاعی بازی نماید، به خصوص در بازی با حریفانی سطح بالاتر، او همانند فیلیپ لام و یا خاوی مارتینز از قدرت دفاعی خوبی برخوردار نیست."

به نظر ماتئوس در سیستم گواردیولا پست مناسبی برای شواینی وجود ندارد، چون علاوه بر پست هافبک دفاعی در زنجیره 4 نفره خط میانی بایرن مونیخ نیز با وجود ماریو گوتزه آماده  و تونی کروس خلاق، جایی برای شواینی باقی نمی ماند.

ماتئوس در ادامه افزود:"باستین در دو سال اخیر با مشکل مصدومیت مواجه بوده است، با توجه به شروع دور برگشت بوندسلیگا و همچنین جام جهانی برزیل او باید هر چه سریع تر شرایط بازی کردن را پیدا نماید، من از صمیم قلب آرزو می کنم که او بتواند در جام جهانی حضور داشته باشد."

پیش از این پپ گواردیولا نیز در خصوص شواینی گفت بود:"بهترین بازیکن سال های اخیر بایرن مونیخ در دور رفت فقط توانست در چند بازی حضور داشته باشد، این برای ما مشکل ساز اشت، بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به باستی نیاز دارند و همگی منتظر بازگشت او هستیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
Bastian یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 12:08

جونه ماتیوس بسه

امیر یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 13:13

بچه ها ، دیشب بازی دورتموند با آگسبورگ رو دیدید؟ اوایل فصل همش آرزو می کردم دورتموند ببازه. اما الآن خیلی براب دورتموند ناراحتم.دورتموند با از دست دادن کاگاوا و گوتزه خیلی افت کرد.لواندفسکی هم از دورتموند میره و این احتمال برای رویس ،گوندوغان و هوملس هم وجود داره.بچه ها ؛ فصل بعد دورتموند ، برای همیشه نابود میشه.دیگه هیچ وقت فینال لیگ قهرمانان اروپا ، تمام آلمانی نیست.دیگه هیچ وقت یک تیم آلمانی وجود نداره که در کنار بایرن ، تیم های اسپانیایی را 4 تایی کنه.
بچه ها ؛ میدونم که شاید از این حرف خوشتون نیاد و به من 1000 تا منفی بدید ولی بهتره دعا کنیم این فصل دورتموند سرسختانه بجنگه و دووم بیاره و در نهایت : ((قهرمان لیگ قهرمانان و جام حذفی بشه و حتی اگر امکانش هست قهرمان بوندسلیگا هم بشه.))
چون بایرن همیشه بایرنه.ما ثروتمندیم و به همین دلیل همواره قدرتمند باقی می مونیم. ولی دورتموند پولش را از فوتبال به دست می آورد.

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

onlyrobben یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 13:45

دوستان برین تو سایت طرفداری وبه بایرن رای بدین سوالش اینه که در حا حاضر چه تیمی قشنگ بازی میکنه
بایرن وآرسنال با درصد مشابه تو صدر هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد