وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومن وایدنفلر، بهترین گلر آلمانی تاریخ لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رومن وایدنفلر گلر باتجربه بروسیا دورتموند از سوی نشریه کیکر به عنوان بهترین سنگربان آلمانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته انتخاب شد.


نشریه کیکر طبق امتیازبندی سالانه خود، از عملکرد سال گذشته ی رومن وایدنفلر دروازه بان 33 ساله دورتموند به عنوان بهترین عملکرد در میان تمامی گلرهای آلمانی تاریخ لیگ قهرمانان یاد کرد.

میانگین نمرات وایدنفلر طی تمامی دیدارهای سال گذشته ی دورتموند در لیگ قهرمانان، 2/4 بوده است که این عدد بهترین نمره ثبت شده در بین تمامی گلرهای آلمانی تاریخ این رقابتهاست.

بدین ترتیب رومن وایدنفلر با کسب این امتیاز خارق العاده در فصل گذشته، بهترین عملکرد را در میان تمامی گلرهای آلمانی تاریخ لیگ قهرمانان طی یک فصل از خود برجای گذاشته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:10

بچه ها ، دیشب بازی دورتموند با آگسبورگ رو دیدید؟ اوایل فصل همش آرزو می کردم دورتموند ببازه. اما الآن خیلی براب دورتموند ناراحتم.دورتموند با از دست دادن کاگاوا و گوتزه خیلی افت کرد.لواندفسکی هم از دورتموند میره و این احتمال برای رویس ،گوندوغان و هوملس هم وجود داره.بچه ها ؛ فصل بعد دورتموند ، برای همیشه نابود میشه.دیگه هیچ وقت فینال لیگ قهرمانان اروپا ، تمام آلمانی نیست.دیگه هیچ وقت یک تیم آلمانی وجود نداره که در کنار بایرن ، تیم های اسپانیایی را 4 تایی کنه.
بچه ها ؛ میدونم که شاید از این حرف خوشتون نیاد و به من 1000 تا منفی بدید ولی بهتره دعا کنیم این فصل دورتموند سرسختانه بجنگه و دووم بیاره و در نهایت : ((قهرمان لیگ قهرمانان و جام حذفی بشه و حتی اگر امکانش هست قهرمان بوندسلیگا هم بشه.))
چون بایرن همیشه بایرنه.ما ثروتمندیم و به همین دلیل همواره قدرتمند باقی می مونیم. ولی دورتموند پولش را از فوتبال به دست می آورد.

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

heinz یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 21:24

منم از افت دورتموند ناراحت میشم. خیلی بد شد. امیدوارم زودتر مسدوم ها بهتر شن و دوباره به روزهای خوب گذشته برگرده
درسته طرفدار بایرنم ولی اصلا دلم نمیخاد دورتموند ضعیف و شکسته بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد