وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: پیروزی بر گلادباخ یعنی شروع بوندسلیگا با استاندارد‌های لازم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر بعد از برد 2 بر صفر خارج از خانه شب گذشته مقابل بورسیامونشن‌گلادباخ اظهار داشت این جدال شروع مجددی مطابق با استانداردهای لازم بود. 

وی ادامه داد: از همان ابتدای بازی مشارکت یکپارچه کاملا متفاوت با بازی قبلی یعنی جدال با زالسبورگ نشان دادیم.

او که گل دوم تیمش را دقیقه 54 از روی نقطه پنالتی زد، افزود: از ابتدای بازی بر گلادباخ برتری داشتیم و آنها را کنترل کردیم اما در کل 90 دقیقه نمی‌توان بر چنین تیم قدرتمندی در فوتبال ضدحمله‌ای،‌ تسلط داشت. در کل بازی خوبی انجام دادیم و قدمی محکم به جلو برداشتیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
amir MULLER یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 06:52

فقط و فقط توماس مولر .. با غیرت و با تعصب

امیر یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:12

بچه ها ، دیشب بازی دورتموند با آگسبورگ رو دیدید؟ اوایل فصل همش آرزو می کردم دورتموند ببازه. اما الآن خیلی براب دورتموند ناراحتم.دورتموند با از دست دادن کاگاوا و گوتزه خیلی افت کرد.لواندفسکی هم از دورتموند میره و این احتمال برای رویس ،گوندوغان و هوملس هم وجود داره.بچه ها ؛ فصل بعد دورتموند ، برای همیشه نابود میشه.دیگه هیچ وقت فینال لیگ قهرمانان اروپا ، تمام آلمانی نیست.دیگه هیچ وقت یک تیم آلمانی وجود نداره که در کنار بایرن ، تیم های اسپانیایی را 4 تایی کنه.
بچه ها ؛ میدونم که شاید از این حرف خوشتون نیاد و به من 1000 تا منفی بدید ولی بهتره دعا کنیم این فصل دورتموند سرسختانه بجنگه و دووم بیاره و در نهایت : ((قهرمان لیگ قهرمانان و جام حذفی بشه و حتی اگر امکانش هست قهرمان بوندسلیگا هم بشه.))
چون بایرن همیشه بایرنه.ما ثروتمندیم و به همین دلیل همواره قدرتمند باقی می مونیم. ولی دورتموند پولش را از فوتبال به دست می آورد.

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

sia bavari دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 17:57

با حرفهای امیر کاملا موافقم.دوس ندارم دورتموند افت کنه.قبول کنید الان بوندسلیگا هیجان قبل رو نداره.پارسال بعد چند سال دو غول بزرگ اسپانیا رو به زیر کشیدیم.و این واسه فوتبال آلمان افتخار بزرگیه. در ضمن دورتموند این چند سال کلی طرفدار پیدا کرد ن همه از بازیهای قشنگش لذت بردن.امیدوارم به اوج برگرده.چون به نفع فوتبال آلمانه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد