وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: گام مهمی برای فتح بوندسلیگا برداشتیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ، پس از برتری 2-0 دیشب تیمش مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، می‌گوید تیمش گام مهمی برای فتح بوندسلیگا برداشته است.


بایرن دیشب با دو گل ماریو گوتزه و توماس مولر، میزبان خود را از پیش رو برداشت و نخستین تیم در تاریخ بوندسلیگا لقب گرفت که از 17 بازی ابتدایی 15 بازی را با پیروزی پشت سرمی‌گذارد.

گواردیولا در پایان بازی گفت:

" برای تیمم بسیار خوشحال هستم. بر این باور هستم که ما گام مهمی برای دفاع از عنوان قهرمانی بوندسلیگا برداشته ایم. بسیار خوب در مقابل حریفی سرسخت ظاهر شدند. بردن در اینجا اصلاً راحت نبود، ما بازی را به خوبی توانستیم کنترل کنیم. چهارشنبه مقابل اشتوتگارت، فرصت مناسبی برای افزایش فاصله مان در صدر با سه امتیاز دیگر داریم. "

نظرات 6 + ارسال نظر
محمدامین شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 18:32

آفرین فقط تو رو خدا تو این تمرینا نذار بازیکنا انقدر مصدوم بشن!

M.S.G شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 22:14

انصافا تیم های بوندسلیگارو بردن برای تیمی مثل بایرن(تواین 2سال) نباید دیگه به اون صورت دردسر ساز باشه-نگرانی من از لیگ قهرمانانه- خدا کنه رور مسابقه با آرسنال سوتی ندیم(اشتباهات فجیح دانته و...) و مصدوم هم نداشته باشیم، مثل بازی با منچسترسیتی که باختیم

babak شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 22:23

دوستان نمیدونم چرا این سایت اون گرمی همیشه گیش رو داره از دست میده ااگه به سایت های دیگه برییید کاملا حسش میکنید من از اونایی که عصبانی شدن و رفتند یا قبلا نظر میدادنند خواهش میکنم بازم بیان (مثل کان مقدس یا شواینی ......) زنده باد بایرنه همیشه زنده

ایمان شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 23:05

بابک عزیز این دوستانمون توی سایت میان ولی دیگه نظر نمیدن من خودمم زیاد نظر نمیدم بهر حال اینطوری بهتره
به همه دوستان تبریک میگم امشب که دورتموند و لور هم مساوری کردن پس خیلی خوب شد ایشالله چهارشنبه ببریم تا امتیازمون بیشتر بشه

میلاد یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 01:23

لورکوزن باخت مساوی نکرد

امیر یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 15:11

بچه ها ، دیشب بازی دورتموند با آگسبورگ رو دیدید؟ اوایل فصل همش آرزو می کردم دورتموند ببازه. اما الآن خیلی براب دورتموند ناراحتم.دورتموند با از دست دادن کاگاوا و گوتزه خیلی افت کرد.لواندفسکی هم از دورتموند میره و این احتمال برای رویس ،گوندوغان و هوملس هم وجود داره.بچه ها ؛ فصل بعد دورتموند ، برای همیشه نابود میشه.دیگه هیچ وقت فینال لیگ قهرمانان اروپا ، تمام آلمانی نیست.دیگه هیچ وقت یک تیم آلمانی وجود نداره که در کنار بایرن ، تیم های اسپانیایی را 4 تایی کنه.
بچه ها ؛ میدونم که شاید از این حرف خوشتون نیاد و به من 1000 تا منفی بدید ولی بهتره دعا کنیم این فصل دورتموند سرسختانه بجنگه و دووم بیاره و در نهایت : ((قهرمان لیگ قهرمانان و جام حذفی بشه و حتی اگر امکانش هست قهرمان بوندسلیگا هم بشه.))
چون بایرن همیشه بایرنه.ما ثروتمندیم و به همین دلیل همواره قدرتمند باقی می مونیم. ولی دورتموند پولش را از فوتبال به دست می آورد.

نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد