وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد فلیکس ماگات از یوگی لوو

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فلیکس ماگات سرمربی سابق بایرن مونیخ به شدت از یوگی لوو سرمربی تیم ملی آلمان انتقاد کرد.


یوگی لوو سرمربی تیم ملی آلمان، پیش از این به خاطر گرما و رطوبت بالای برزیل در هنگام برگزاری جام جهانی شکایت کرده بود و تاثیر آن را بر روی عملکرد تیم، منفی ارزیابی کرده بود. فلیکس ماگات در این خصوص به سایت آلمانی Sport1 گفت:"موضوعی که برای من تعجب آور و غیر قابل درک است، صحبت در خصوص گرمای برزیل است. برای یک بازیکن حرفه ای فوتبال، بازی در گرما و یا سرما نباید فرقی داشته باشد، او نباید شکایتی از سبز، زرد و یا آبی بودن زمین فوتبال داشته باشد، این موارد تنها برای توجیه کردن مناسب هستند."

ماگات در ادامه ضمن انتقاد از یوگی لوو به دلیل عدم دعوت از اشتفان کیسلینگ نیز گفت:"اینکه چرا یوگی لوو، کیسلینگ را به تیم ملی دعوت نمی کند، برای من جای سوال دارد. اگر من سرمربی تیم ملی بودم او حتما در ترکیب اصلی من قرار می گرفت، من چنین بازیکنانی را دوست دارم. اما به نظر لوو علاقه ای به چنین مهاجمینی ندارد."

نظرات 3 + ارسال نظر
ebi...fishvar شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 01:23 http://x

Enteghade bejayi .

محمدامین شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 09:29

تا کلوزه هست کیسلینگ خواب بودن تو ترکیب اصلی رو باید ببینه.برا ذخیره خوبه.

joachim loew شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 11:13

همون بهتر که تو مربی تیم ملی نیستی!تو انقدر داغونی که از همون وولفوسبورگ دره پیتی هم اخراج شدی و دیگخ هیچ باشگاهی هم نخریدت.پس ساکت بشین بذار یوگی کارشو بکنه!
بعدشم یوگی از گرما شکایت نکرده و گفته که هیچ بازیکنی هم حق شکایت از وضعیت برزیل رو نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد