وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز: می خواهید بین ریبری و لاک پشت یکی را انتخاب کنم؟!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز و تیاگو آلکانتارا دو بازیکن اسپانیایی بایرن مونیخ در گفتگو با بی وین به بررسی شرایط تیم باواریایی پرداخته اند.

تیاگو آلکانتارا در بخشی از صحبت هایش بایرن را با بارسا مقایسه کرده و گفته:« تفاوت اصلی موجود میان این دو تیم ، علاوه بر اینکه آنها از دو کشور مختلف هستند، در سبک فوتبالی است که در دو لیگ دنبال می شود. البته شباهت بایرن و بارسا هم اینجاست که هردویشان تیم های بزرگی هستند وهمیشه یکی از بخت های قهرمانی در تورنمنت ها هستند.»

خاوی مارتینز، بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو که حالا پیراهن بایرن را برتن می کند نیز در مقایسه میان تیم سابقش با بایرن گفت:« اتلتیک و بایرن هر دو تیم های خانوادگی هستند و مقامات باشگاه، مدیران وبازیکنان در این دو باشگاه، یک خانواده بزرگ را تشکیل می دهند. همین باعث می شود که ما بازیکنان احساس خوشبختی کرده و حس کنیم که در خانه هستیم.»

تیاگو آلکانتارا درپاسخ به این سوال که بهترین گلی که به ثمر رسانده کدام گل بوده گفت:« از آنجا که من گلهای کمی زده ام، انتخاب بهترین گلم کار آسانی است. فکر کنم که بهترین گلم، گلی بود که در فینال جام جهانی زیر21 سال از میانه های میدان به ثمر رساندم.»

خاوی مارتینز در مورد تیم های محبوبش گفت:« من دو تیم مورد علاقه دارم. یکی اوساسوناست؛ چون من اهل ناواررا هستم و تیم دیگر اتلتیک بیلبائو است، چون با برادرم دراین تیم بازی می کردم.» او در مورد الگوی فوتبالی اش گفت:« وقتی کمی بزرگتر شدم، فرناندو تورس الگوی فوتبالی ام بود و بازیهای او در اتلتیکو مادرید را دنبال می کردم.»

خاوی مارتینز در پاسخ به این سوال که تیاگو سرعت بیشتری دارد یا ریبری با شوخی گفت:« خیلی ساده است. می توانستید از من بپرسید که بین ریبری و یک لاک پشت یکی را انتخاب کنم. کاملا روشن است که ریبری یکی از سرعتی ترین بازیکنان دنیاست؛ به همین خاطر پاسخ دادن به این سوال کار ساده ای است. البته باید بگویم که تیاگو هم سرعت خوبی دارد.»

این دو بازیکن اسپانیایی در ادامه در مورد الگوهای ورزشی شان صحبت کردند.

تیاگو آلکانتارا گفت:« من همیشه پدرم را به عنوان الگویم درخانه و در زمین چمن می دیدم ولی اگر بخواهم یک ورزشکار را انتخاب کنم باید بگویم که الگویم مایکل جردن بود.»

خاوی مارتینز هم درتمجید از میگل ایندوراین گفت:« من این شانس را داشتم که با دیدن میگل ایندوراین (دوچرخه سوار اسپانیایی) رشد کنم. چون او اهل زادگاه من بود و من و تمام مردم ناواررا به او افتخار می کنیم. وقتی او در تور دو فرانس پنجم شد، من 5 یا 6 سال سن داشتم و از آن زمان، او ورزشکار مورد علاقه من شد.»

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدامین جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 15:17

جالب بود.

AmiR جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 20:01

بابت این سایت و مغاله های قشنگ و بروزتون تشکر میکنم


زنده باد آلمان و بایرن همیشه قهرمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد