وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر : بایرن مونیخ نمی خواهد هیچ امیدی برای رقبا باقی گذارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان روز چهارشنبه در فاصله دو روز مانده تا آغاز نیم فصل دوم رقابت های بوندسلیگا اعلام کرد می خواهیم به رقبا نشان دهیم نمی توانند از بایرن امتیاز بگیرند.


بایرن مونیخ روز جمعه به مصاف مونشن گلادباخ رده سومی می رود. مولر گفت:«نباید هیچ ضعفی نشان دهیم که دیگران را امیدوار کند.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، وی همچنین از هم تیمی های خود خواست روح مسابقات را در خود تقویت کنند.
این مهاجم 24 ساله همچنین شکست سه بر صفر اخیر این تیم را در دیدار دوستانه مقابل سالزبورگ (دسته اول باشگاه های اتریش) هشداری دانست. وی تصریح کرد :«باید حال و هوای تعطیلات را فراموش کرد زیرا اگر تیمی تهاجمی باشد ممکن است با مشکل مواجه شویم.»
دانته مدافع بایرن مونیخ نیز با تایید سخنان مولر بازی مقابل مونشن گلادباخ را دیداری مهم توصیف کرد. وی که پیش از پیوستن به بایرن در سال 2012 ، سه سال در مونشن گلادباخ بازی می کرد، گفت:«این بازی مهمی خواهد بود. اگر تمرکز نداشته باشیم ممکن است بازی مانند دیدار سالزبورگ خاتمه یابد.»
بایرن مونیخ در حال حاضر با 44 امتیاز و هفت امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی لورکوزن در صدر جدول رقابت های بوندسلیگا قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد