وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ در اندیشه جذب هوادار بیشتر در آلیانس‌آرناست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قهرمان اروپا و آلمان در تدارک افزایش ۴ هزار صندلی جدید در ورزشگاه کاملاً پیشرفته «آلیانس‌‌آرنا» است.


مسئولان تیم فوتبال بایرن مونیخ این روزها تنها دغدغه قهرمانی مجدد در جام‌های مثل لیگ قهرمانان اروپا، بوندس‌لیگا و د.ب.پوکال (جام حذفی آلمان) را ندارند. بلکه به امور دیگری برای پیشبرد امور دیگر نیز می‌اندیشند.

از جمله کارهایی که «باواریایی‌ها» در اولویت کاری قرارداده‌اند،‌ بحث افزایش گنجایش ورزشگاه کاملا پیشرفته «آلیانس آرنا» است. استادیومی که برای مسابقات جام جهانی با گنجایش 71137 نفری، با وجود در اختیار داشتن ورزشگاه مهمی مثل «المپیک» در شهر مونیخ ، ساخته شد و پس از رویداد جهانی سال 2006 ، میزبان بازی‌های خانگی بایرن و تیم دوم شهر مونیخ یعنی «مونیخ 1860»‌شد.

ژرمن‌ها که همواره در تلاش و تکاپو برای جلو بردن همه امور «فوتبال» خود هستند، ‌در عرصه افزایش گنجایش این ورزشگاه نیز غفلت نکرده‌اند.

طبق اظهارات روز گذشته کارل هاینس رومنیگه، معاون بایرن، باشگاه معروف مونیخ سعی می‌کند گنجایش این ورزشگاه را به 75 هزار نفر با حفظ تمام استانداردها افزایش دهد تا سهم تماشای بیشتری به هواداران تعلق گیرد.

مونیخی‌ها همواره در بازی‌های خانگی ورزشگاهی لبریز از تماشاگر دارند و از طریق افزایش گنجایش، به کسب درآمد بیشتر در اموری مثل بلیت‌فروشی می‌رسند و فضای تفریح و نشاط بیشتری را برای هواداران خود فراهم می‌کنند.

بایرن به عنوان یکی از تیم‌های پیشرو فوتبال آلمان و جهان، ایجاد فضای بهتر و بیشتر را برای خیل عظیم هوادارانش،‌اولویت کاری خود قرار می‌دهد تا به اقتصاد سازنده‌تری برسد، به افزایش کیفی فوتبال آلمان کمک کند و در نهایت فضای لذت‌بخش‌تری را برای علاقمندان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه محبوب‌ترین ورزش جهان فراهم کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
farhad1990 چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 18:23

عین باشگاه هایی ایرانی فکر میکنند این بایرن مونیخ

( اگه تعریف نباشه ایرانیها جلوتر هستند)

babak چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 19:05

دیگه دارم میمیرم انقدر دلم تنگ شده واسه یه بازی رسمی بایرن نمیدونم چرا نمیشه جمعه شب امیدوارم اولین بازیه رسمی 2014 رو ببریم

aliver kahn چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 20:34

بابا خوبه کاشکی این آلیانس آرنا را که صندلیاشا بیشتر می کنند یه فکری هم برای این نقش جهان ما میکردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد