وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانته: از پیشنهاد منچستریونایتد بسیار خوشحال هستم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساعاتی پیش دانته شبکه ای در این کشور گفت که یونایتد برای به خدمت گرفتن او اقدام کرده است.


به گزارش فاکس اسپورت، دانته که فصل بسیار موفقی را با بایرن مونیخ پشت سر گذاشته است به یکی از اهداف زمستانی منچستریونایتد تبدیل شده و به گفته خود او احتمالا تا پایان ماه به شیاطین سرخ می‌پیوندد.

بازیکن سابق مونشن گلادباخ، به فاکس اسپورت برزیل گفت: "من از پیشنهاد منچستریونایتد بسیار خوشحال هستم، مدیربرنامه های من در جریان این موضوع است."

اما او در پاسخ به این سوال که آیا انتقال وی قطعی شده است گفت: "هنوز نه. من با بایرن مونیخ قرارداد دارم و مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته‌ام. در پایان این ماه همه چیز مشخص خواهد شد."

مدیر برنامه‌های دانته نیز خبر علاقه یونایتد به موکلش را تایید کرد. گوستاوو ویلانی ژورنالیست فاکس اسپورت برزیل در تویتتر خود نوشت که دانته با یونایتد به توافق رسیده و تا پایان ژانویه این انتقال به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

نظرات 14 + ارسال نظر
mahmood چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 01:53

مستردانته بایدافتخاربکنی که توی تیمی مثل بایرن هستی.می خواهی منچستر بری؟بروجانم!!!ولی پنج گانه دیگه توخواب رویا هم نخواهی دید!!

Ariya1900 چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 08:56

ای کاش هیچوقت به بایرن مونیخ بزرگ نیومده بود این بازیکن سطح پایینی هست
هیچوقت ازش خوشم نیومد
خداراشکر که داره میره ه ه

aliver kahn چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 11:29

بابا جمش کن آخه تو مدافعی اسمتا باید بذاریم غارعلیصدر بس که توپ ازت رد می شه.چه بهتر زودتر برو گمشو لیاقت تو همون منچستره نه باشگاه بزرگی مثل بایرن.ایشالله بادیشتوبرمون برمی گرده زود تر و زوج رویایی بواتنگ-بادشتوبررا تشکیل می دن.از اون اولشم ازت خوشم نمی یومد چون برزیلی هستی و برزیلیا بدذاتند.

فریبرز چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 11:42

همگی سلام. من نمیدونم طرفدارای ما چرا این طوری هستند به خدا. بابا یه فصل واسه تیم زحمت کشیده حالا که میخواد بره چرا این همه بدوبیراه؟؟؟؟؟ چرا یه سریا واقعا این طوری رفتار میکنند با اعضای تیم. اون از یه سری که احترام پپ رو نگه نمیدارن. اینم از یه سری که بازیکنی اگه بخواد بره یه تیم دیگه بهش ناروا میگن. بچه ها خواهش میکنم به اعضای تیم و کادر فنی بی احترامی نکنید در هیچ صورت. خودمون هم میدونیم حتی اگه بخواد بره هم میتونیم از اون بهتر رو به تیم بیاریم پس چرا الکی اعصاب خودتون رو خورد میکنید. الان پپ گفته یا باید داوید لوئیز بیاد یا تیاگو سیلوا. تازه اگه اینا هم نیان باز هم غمی نیست. چیزی که زیاده دفاعه. این همه دفاع خوب این که غصه نداره. دعا کنید بازیکنای بزرگمون یا پپ که الان از اون بهتر نیست از تیم نرن که جایگزین دیگه ندارن. مثلا اگه خدایی ناکرده پپ بره کی میخواد بیاد از پپ بهتر؟؟؟؟ یا مثلا روبن و ریبری. ولی دانته یه مدافع معمولیه و از اون بهتر خیلی زیادتره. متشکرم از همتون که انقدر به بازیکنای تیم حساسید ولی خواهشن تا وقتی تو تیم ما هستن و زحمت میکشن بی احترامی نکنید. دانته یه فصل واسه ما خیلی زحمت کشید و ما هم ازش ممنونیم و امیدواریم اگه رفت منچستر بتونه موفق باشه

babak چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 11:47

تو اینکه الان تو فهرست 5 مدافع برتر جهانه که هیچ شکی نیست ولی دوست دارم بره تا اگه باذاشتوبر از مصدومیت رهایی یافت فرصت بازی کردن پیدا کنه هیچی نباشه یه المانیه جنگندست

روبری چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 11:49

چطوری منچستر به بایرن ترجیح داده کمی عجیبه در حالی گفته بود حاضرم تا پایان دوران حرفه ی ام در بایرن بمانم

محمدامین چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 12:24

چی چی رو تا آخر ماه میرم منچستر!بیخود میکنه تو این زمان تیمو ول کنه بره!اگه میخواد بره باید تا آخر فصل صبر کنه تابستون تشریف ببره منچستر!اگه بره که دیگه دفاع نداریم برا نیم فصل دوم!این چه وضعیه؟!مدیران بایرن و پپ اجازه ی این کارو بهش نمیدن!

tarafdar چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 13:44

ما که باهات ساختیم برو اونجا هم سوتی بده ببینیم کیه که باهات راه میاد فقط سریع برووووو

hani bayerni چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 14:07

برو خوش اومدی!!از شر سوتی ها و گل به خودی هات راحت میشیم!!دلم نمیخواست اینو بگم.هیچ وقت.ولی لیاقت نداری برادر من.
بعد بعضیا میان به کروس میگن حذب باد....
واقعا که...

میثم چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 15:50

خودمون ک از بازیکن تیم خودمون اینجوری میگیم وای ب حال دیگران/بابا هنوز ک نرفته که اینجوری میگین در ضمن یادمون نره گ فصل قبل تلاش زیادی برای 5 گانه بایرن کرد

رونی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 18:27

اه اه دانته هم شد بازیکن همش سوتی میده امیدوارم هیچوقت نیاد

khashayar چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 19:31

خوبه تو بایرن آدم شدی

ahmad چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 23:27

استاد سوتی برو به سلامت کم به حریفا پنالتی ندادی مشکی جون

نوید چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 23:39

اخه چرا فقط بازی بایرن بارسا فصل پیش رو به یاد بیارید چرا این همه بدوبیرا بهش میگید من که دوسش دارم تازه بادشتوبر هم داره میاد پس جای نگرانی نیست من اگه جایش بودم نمیرفتم چون دانته سنش هم بالاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد