وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: من باید مرد سال می‌شدم؛ فیفا با انتخاب رونالدو سیاسی‌کاری کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره فرانسوی بایرن یک هفته پس از مراسم انتخاب بهترین‌های جهان به صورت تند و آشکار علیه انتخاب مهاجم رئال مادرید موضع‌گیری و فیفا را به «سیاسی‌کاری»‌ متهم کرد.


یک هفته پس از انتخاب بهترین‌های سال 2013 جهان، گویی حاشیه‌های مراسم شهر زوریخ پایانی ندارد. زیرا «فرانک ریبری‌»‌در گفت‌وگویی بطور واضح علیه این گزینش فیفا موضع‌گیری کرده است.

ستاره 30 ساله بایرن و تیم ملی فرانسه در‌ آخرین مصاحبه‌اش اظهار داشت: احساس می‌کنم عنوان مرد سال فوتبال جهان کاملا شایسته من بود. فیفا با این کار سیاسی‌کاری کرد.


بازیکن تکنیکی 8 روز پس از این مراسم هنوز انتخاب کریس‌رونالدو پرتغالی را باور و هضم نکرده است. وی در مصاحبه‌ای با یک روزنامه شهر مونیخ افزود: من هر چه عنوان بود را کسب کردم، چه با تیم چه به صورت فردی. رونالدو هیچ عنوانی کسب نکرد و صاحب توپ طلا شد.

وی با این جملات به صورت آشکار از انتخاب اعجوبه رئالی‌ها انتقاد کرد.

در گزینش فیفا او پس از رقیب رئالی و  لیونل مسی، سوم شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدامین دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 19:14

ایول

گوتسه سه‌شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 13:36

از نظر ما بایرنیها تو بهترین بازیکن جهانی امسال فیفا رسواییش برملا شد همه دیدند تبانی بود درود بر همه طرفداران بایرن مونیخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد