وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: در بازی با سالزبورگ چیزهای جدیدی را آزمایش کردم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ شب گذشته در دیداری دوستانه سه بر صفر مقابل رد بول سالزبورگ شکست خورد.

این یکی از سه دیدار دوستانه بایرن در ژانویه بود و گل‌های سادیو مانه، جاناتان سوریانو و روبرت زولی اتریشی‌ها را به پیروزی رساند. کوین کمپل هم یک پنالتی برای ردبول از دست داد.

گواردیولا درباره این بازی گفت: «تغییراتی تاکتیکی داده بودم چون می‌خواستم یک بازیکن بیشتر در میانه میدان داشته باشیم.

دیروز با سه دفاع تمرین کردیم که به این دلیل بود که بتوانیم در میانه میدان توپ را بیشتر داشته باشیم.

باید از این دیدارهای دوستانه استفاده کنیم تا چیزهای جدیدی را آزمایش کنیم. برای من دیدارهای دوستانه به این درد می‌خورند. خاوی مارتینس 35 دقیقه را با کمی مصدومیت بازی کرد و به همین دلیل مشکلاتی هم داشتیم.

من که نمی‌توانم چیزهای جدید را در طول فصل آزمایش کنم. با این حال زمانی که سه گل در نیمه اول می‌خورید مربی دیوانه می‌شود و بازیکنان باید رفتار او را تحمل کنند!»

نظرات 7 + ارسال نظر
فاضل یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 14:51

ما بهت اعتمادداریم پپ،،

Meysam یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 16:00

من که توجیح شدم !!

mary یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 16:20

فقط ارسنال رو هم در دیدار رفت و هم برگشت شکست بده.
این اون چیزیه که الان بایرنی ها ازت میخوان، و بقیه رو بعد از شکست آرسنال لیست میکنیم بهت میدیم.
پپ،الان تمرکز کن رو شکست آرسنال.

Reza یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 19:00

ایشالا دفعه ی بعدی که خواستی یه تاکتیک جدیدیو امتحان کنی آب قطع نشه!!!

گواردیولا یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 19:19

پپ نابغه اس خیلی مشتاقه میانه زمین رو برای حریفا به جهنم تبدیل کنه

سجــــآد همیشه بایرنی دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 13:03

خــــــــــآکــ تووووووووووووووو ســـــر کچــــــــــلتـــــــــ آبرومونو بردی نکبت اسپانیایی

M.S.G دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 19:09

آرسنال خطر ناکه خداکنه قضیه بازی باسیتی تکرار نشه هرچند اون بازی رو من احساس میکنم سیاست کاری خودش بود که ببازیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد