وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: برای موفقیت، به همه بازیکنان مان نیاز داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، اعلام کرد که برای موفقیت در این فصل، روی تک تک بازیکنانش حساب کرده است.

بایرنی ها که فصل گذشته به سه جام دست پیدا کردند، در حال حاضر با 7 امتیاز برتری نسبت به بایر لورکوزن، در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارند و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز باید با آرسنال روبرو شوند.

سرمربی اسپانیایی تاکید کرد که برای اینکه بتوانند در سال 2014 هم موفقیت های سال قبل را تکرار کنند، همه بازیکنانش باید بهترین نمایش ها را ارائه بدهند.

او به خبرنگاران گفت:" من تیم بزرگی در اختیار دارم. ما بازی های زیادی در پیش داریم؛ تقریبا هر سه روز یک بار. به همین دلیل به همه بازیکنان مان نیاز دارم. در نیم فصل اول، من نمی توانستم سیستم چرخشی را در تیم اجرا کنم زیرا چند بازیکن مهم تیم مصدوم بودند. اکنون ما تیم کامل مان را در اختیار داریم و همه شایسته بازی کردن هستند."

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می تواند موفقیت های تیم فصل قبل یوپ هاینکس را تکرار کند، گفت:" این به نمایش های ما بستگی دارد."

نظرات 2 + ارسال نظر
mary شنبه 28 دی 1392 ساعت 06:38

ایشالله که همه جام ها رو بایرن در 2014 دوباره و اینبار با پپ فتح میکنه.

mahmood شنبه 28 دی 1392 ساعت 07:49

انشااله.به امیداون روز.بچه ها رانمی بینم .معلومه کجارفتن .نه که به دعوت اولی هوینس به باواریا دعوت شدن وماازقلم افتاده ایم ازشوخی من ازطرف خودم اطمینان میدم اگرروزی دروبلاگ بایرن نبودم بدانید که دیگه تواین دنیا نیستم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد