وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ژاوی: در آستانه پیوستن به بایرن بودم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژاوی هرناندز رهبر خط میانی باشگاه بارسلونا در اظهار نظر جالبی عنوان نمود که سال 2008 در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ بوده است.

هرنادز که از رهبران و عاملان اصلی باشگاه بارسلونا در موفقیتهای چندسال اخیر بوده است، در یک مصاحبه جالب با موندو دیپورتیو از پیوستن به بایرن در سال 2008 خبر داد. او در این رابطه گفت: " در آن زمان بایرن به من پیشنهاد داد اما پپ به من گفت که نباید اینجا را ترک کنم زیرا با این تصمیم ممکن است بارسا با از دست دادن چند بازبکن از کورسهای قهرمانی فاصله بگیرد ".

ژاوی در انتها گفت: " علاوه بر آنکه صحبتهای پپ بر روی من تاثیر گذاشت اما دلیل اصلی انجام نگرفتن این انتقال این بود که خود من نیز دوست داشتم در بارسلونا بازنشسته شوم ".

نظرات 2 + ارسال نظر
انتی بارسا شنبه 28 دی 1392 ساعت 14:15

همون بهتر که نیومد

█►монάм∂d◄█ شنبه 28 دی 1392 ساعت 18:18

کس ننت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد