وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: دیگر چه‌ کار باید می‌کردم که انتخاب شوم؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بغض ستاره فرانسوی بایرن‌مونیخ ترکید و پس از مراسم انتخاب بهترین‌های جهان از فیفا انتقاد کرد.


پس از آنکه شب گذشته در شهر زوریخ، فدراسیون جهانی فوتبال عنوان مرد سال را به کریستیانو رونالدو اعطا کرد، فرانک ریبری در محل انجام مراسم سکوت کرد.

این ستاره فرانسوی که در کنار لیونل مسی آرژانتینی، دو نامزد دیگر برای این عنوان بودند، پس از بازگشت به هتل محل اقامت، بغضش ترکید و لب به شکایت و انتقاد باز کرد.

وی به خبرنگار روزنامه بیلد آلمان گفت: من که با بایرن در سال گذشته هر چه عنوان بود، کسب کردم، دیگر باید چه کار می‌کردم که انتخاب شوم؟

ریبری که حتی در این گزینش پس از لیونل مسی، سوم شد، افزود: کسب عنوان دومی یا سومی اصلا با هم هیچ فرقی ندارد. باور کنید آدمی زیاده‌خواه نیستم و کسب این عنوان، هدفم نبود.

او ادامه داد: ترجیح می‌دهم با بایرن بازهم هر عنوانی که ممکن است کسب کنم و قهرمان جهان بشوم. همین مهم است.

ریبری آنگاه عنوان کرد: طبیعی است بازیکنی که به اینجا می‌رسد، دلش می‌خواهد برنده شود اما دیگر به آن فکر نمی‌کنم. ما بازیکن بایرن هستیم و از همین خوشحالم. خوشحالیم که همگی به نمایندگی بایرن اینجا حضور داشتیم.

ستاره 30 ساله باوارایی ها در مورد عنوان اعطا شده مرد سال جهان اظهار داشت: کسب این جایزه مسلما خوب بود. به خصوص برای هواداران، باشگاه و همسرم. هر چند که برای خودم مهم‌ترین چیز نبود. خوشحالم که این موضوع برایم به اتمام رسید. حالا می‌خواهم همه عناوین فصل جاری را یکبار دیگر کسب کنم.

این اظهارات در حالی عنوان شد که میشل پلاتینی، رئیس فرانسوی یوفا و هموطن ریبری از عدم انتخاب لژیونر مونیخی‌ها به شدت انتقاد کرد.

نظرات 12 + ارسال نظر
کلیزمان1 چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 01:47

عاشقتم فرانک
یه بار دیگه این سه گانه رو تکرار کنى
رئیس فیفا و اونایى که حقتو خوردن دق میکنند
مطمئنم دوبار مى تونى
این حرفت منو کشته من بازیکن بایرنم همین برام کافیه

ارتش سرخ باواریا چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 03:26

مثل فینال 2012 که به چلسی باختیم و یه دفعه همه با انگیزه تر شدن همین موضوع باعث میشه امسال ریبری بترکونه
حالا ببینید کی گفتم

jaber چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 03:47

تو قلب ما جا داری فرانک جون
تو یه طرف... کل فیفا یه طرف...

ایمان چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 07:44

آخرش بغضت ترکید فرانک جان
واقعا متاسفم هنوز برا قابل هضم نیست که چیشده
وقتی رونالدو انتخاب شد و گریه میکرد فقط تو دلم داشتم هزارتا فحش و بد وبیراه به پلاتر میدادم فکر نکنین پلاتینی از فیفا شکایت کرده یعنی خیلی دلش با فرانک بوده نه صد در صد سیاستش اینه پلاتینی هم مثل همون پلاتره
امیدورام این موضوع اصلا روی روند بازی بلال اثر نذاره و روز بروز بهتر بشه
سال قبل فیفا هرکاری کرد نتونست جلوی بایرن رو بگیره اینجا تلافیشو کرد و حالا امیدوارم امسال هم سال پر جامی برامون باشه واقعا امیدوارم بوندسلیگا و حذفی کلا برام تکراریه فقط اروپا اگه دوبل کنیم خیلی عالیه
ایشالله همه بگین ایشالله .........

محسن اشتایگر چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 08:23

ایشا الله

محمد امین چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 09:56

منم امیدوارم این باعث انگیزه ی بیشتر بایرن برای تکرار سه گانه ی فصل پیش باشه مخصوصا قهرمانی در اروپا که اگه بایرن با درخشش فرانک دوباره قهرمان اروپا بشه چه شود.اون وقت قیافه و واکنش بعضیا دیدن داره!

Khashayar چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:37

عزیزم تبلیغات نکردی.... به کسی که تبلیغ نکنه که توپ طلا نمیدن

Khashayar چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 10:42

ریبری تو چرا لباست منقش به آدیداس یا نایک نیست؟! تو چرا کسی را نداری تا با بنگاه تبلیغاتی خود رای کاپیتان‌ها را برای خود به‌دست بیاورند؟! چرا مگر نمی‌دانی دنیای ما حول پول و قدرت تبلیغات آن می‌چرخد؟!

نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان - ریبری تو پاس گل می‌دهی، مدافع حریف را مجبور به زدن گل به خودی می‌کنی، بعد از بازی زیباترین صحنه جوانمردانه لیگ قهرمانان را رفم می‌زنی ولی این‌ها که چیزی نیست، چرا چهره‌ات زخم‌خورده است؟! چرا به جذابیت‌های بصری خود اهمیت نمی‌دهی؟! چرا در لالیگا بازی نمی‌کنی؟!

فینال لیگ قهرمانان - بازی پایاپای است و فقط خلاقیت مهندس‌وار یک بازیکن می‌تواند این قفل را بشکند، چرا 2 مدافع حریف را محو می‌کنی و پاست را به روبن می‌رسانی تا قفل بازی بشکند. چرا در شرایطی که بین چند مدافع حریف محاصره شده‌ای، پاس پشت پا می‌دهی تا روبن بایرن را قهرمان اروپا کند؟! چرا باید این کارها را انجام دهی ولی نتوانی بنگاه تبلیغاتی خود را داشته باشی و تنها حامیان تو کارشناسان خبره و خبرنگاران حرفه‌ای باشند؟! برادر من کارت را بلد نیستی!

جایزه بهترین بازیکن اروپا - تو با قاطعیت تمام بهترین شدی، همه خبرگان فوتبال به تو رای دادند ولی چرا چهره‌ات زیبا نیست؟! چرا عقایدت را پنهان نمی‌کنی؟!

سوپ کاپ اروپا - تو گل می‌زنی، به دروازه‌بانی گل می‌زنی که جز بهترین‌های پست خودش است، از راه دور هم گل می‌زنی ولی چرا مثل ستاره‌های فضایی از دور برای هواداران دستی تکان نمی‌دهی بلکه می‌روی و خود را کوچک می‌کنی و در کنار آن‌ها و با آن‌ها جشن می‌گیری؟!

در تمام این مدت - تو گفتی که دوست داری که توپ طلا را بگیری و اگر هم می‌گریستی، خللی بر تو وارد نبود، تو که نگفته بودی توپ طلا برایم مهم نیست ولی سال قبلش رقیبت را به خودنمایی در این مورد متهم کرده باشی؟! ریبری عزیز، تو قواعد بازی را بلد نیستی، پس بهتر است وارد بازی فضاییان نشوی؟!
تو چهره زیبایی نداری، تو صورت زخم‌خورده‌ای داری، تو اسپانسر بزرگی نداری، تو را در کشور خودت هم به‌خاطر عقایدت دوست ندارند ولی تو در هر تورنمنتی که بودی بهترین بودی!

تو و تیمت همه رکوردهای لیگ داخلی را شکستید. تو در هر بازی که نبودی بایرن نتیجه خوبی نگرفت و همه نبود تو را بی‌اثر دانستند. تو در هر تورنمنتی که بودی بهترین شدی. تو در مقدماتی جام جهانی در گروهی که اسپانیای قهرمان جهان و اروپا دوم شدی نه یکی از ساده‌ترین گروه‌ها، تو به صورت بازیکن حریفت لگد نزدی، تو در حساس‌ترین بازی تیمت در زمین محو نشدی، تو فقط 2 ماه در نبود سایرین بهترین نبودی، تیم تو 1 میلیارد یورو خرج نکرده ولی قهرمان اروپا شد، برای تو کسی نمایشی در هیچ دانشگاهی پیاده نکرد ولی قبول کن جایزه حق تو نبود!

برای فیفا مهم نیست که 79 کارشناس حرفه‌ای به تو رای داده‌اند و به رونالدو و مسی 45 و 29. برای فیفا پول و تبلیغات و لالیگای عزیزش مهم است. این جایزه فعلا نباید به کسی خارج از آن برسد. برای فیفا رای کاپیتان نامیبیا و نپال مهم است. برای فیفا وجهه تبلیغاتی‌اش مهم است تا در صورتی‌که مسی مصدوم شد، در حالی‌که 2 نفر از 3 کاندیدا مصدوم هستند، رای‌گیری تمدید شود و تو ای صورت‌زخمیِ بدون وجهه تبلیغاتی اول نشوی!

با اجازه ی یکی از دوستان توی سایت گل

گوتسه چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 13:12 http://9186180482

درود بر آلمان کبیر توپ طلا باید به ریبری می رسید اگه ریبری هم نبود فلیپ لام یا ارین روبن حقش داشتند

M.S.G چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 23:24

انصافا در حق دورتموندهم ظلم شد-مگه بد بازی کردن که حتی 1 نفر هم ازشون تو اون لیست نبود-نمب خواستن همه چی به آلمان برسه واقعا

تیرداد چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 23:38

برای ریبری متاسفم چون سال بعد هم توپ طلا بهش نمیرسه و به یه آلمانی میرسه چون آلمان قهرمان جام جهانی میشه

mahmood پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 02:40

فرانک جان توبرای ما بهترینی .دیگران هرچه میخواهن بگن.پنج گانه بایرن به 100تاتوپ طلا می ارزه داداش فرانک.اصلا غصه نخور امسال هم به همه نشون میدیم که قهرمان واقعی ماییم(المانووبایرن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد