وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چرا دورتموند در تیم یازده نفره فیفا نماینده ای نداشت؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به رسم هر ساله در مراسم بهترین های فوتبال جهان و در مراسم توپ طلا تیم یازده نفره منتخب فیفا هم  مشخص شد و بازیکنان حاضر در لیست روی سن رفته و جوایز خود را دریافت کردند. 

در این تیم به غیر از خط حمله  سه نفره شامل کریس رونالدو،لئو مسی و زلاتان ایبراهیموویچ و فرانک ریبری در هافبک بقیه عناصر تهاجمی یعنی ژاوی و اینیستا هم حضور داشتند  اما انتخاب این دو نفر آخر در حالی که سال فوق العاده ای را پشت سر نگذاشته بودند عجیب به نظر می رسید.
در عوض عجیب بود که  چرا بازیکنی مثل آرین روبن که در قهرمانی های بایرن تاثیر زیادی داشت و فصل درخشانی را پشت  سر گذاشت  جایی در این تیم 11 نفره نداشت.
یا در خط دفاع می توان از قرار گرفتن سرخیو راموس در تیم منتخب ایراد گرفت و ترکیب تیم یازده نفره را مورد نقد قرار داد.
نکته جالب اینجاست که اگر یکی از ملاک های مهم برای انتخاب این تیم حضور در مراحل بالایی لیگ قهرمانان اروپا  باشد میتوان این پرسش را مطرح کرد که چرا بروسیا دورتموند که  به فینال این رقابت ها رسید هیچ نماینده ای در تیم متخب نداشت یا چرا بازیکنان شاخصی مثل یحیی توره یا سوارز جایی در بین بهترین های 2013 نداشتند.

نظرات 10 + ارسال نظر
فریبرز سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 15:00

سلام بچه ها هنوز بغض دیشب توی گلومه ولی بشنوید از یه هوادار بارسایی.-------خدا وکیلی از دیشب یه چیزی تو دلم مونده میخوام بگم توروخدا هوادارای کریس به دل نگیرن.
بر گردیم به سه ماه پیش قبل از اون حرکت بلاتر قبل از بازی پرتفال سوئد و....کسی میگفت اگر توپ طلا به کریس نرسه بی عدالتیه؟!نه چون اندازه ی ریبری ندرخشید اما از اون موقع رسانه خودشونو کشتن واسه رونالدو بلاتر عوضی اومد ادای کریس رو در اورد همه نگاه ها افتاد به رونالدو رسانه ها این اتفاق رو آنچنان بزرگ کردند که کلا بحث فوتبالی یکی دو ماه پیش این شده بود بعدش هم رونالدو جواب حرفاش رو میداد و خوشحالی بعد از گلش رو با همین موضوع انجام و باز هم دیدید که رسانه ها چجوری این مسئله هارو بازتاب دادن بازی پرتغال سوئد رو که دیگه ....من نمیگم کریس تو اون دوتا بازی ندرخشیده اما خداوکیلی چرا همه 9 ماه از سال فراموش کردن چسبیدن به این چند وقت آخه هیچکی نیومد بگه شمایی که سوئد رو ترکوندی(خودمم قبول دارم)واسه چی 6 یا 7 ماه پیش کاری نکردی که روسیه تو گروه شد اول روسیه از سوئد ضعیفتر نباشه قوی تر نیس اون موقع هم شدند سوم تو گروه کسی چیزی نگفت اما تو این سه ماه....خدا وکیلی گل به خودی که کریس اواخر فصل زد هیچکی یادش نمیاد اما پرش فوق العادش رو (که واقعا خفن بود!)همه یادشون میاد اگه کریس یه تنه سوئد ترکوند پس میتونست تو بازی های مهم مخصوصا با اتلتیکو کاری بکنه نه اخراج بشه!!!بازم حرف دارم اما فقط بگم توجهات به ریبری خیلی کم بود و به رونالدو خیلی زیاد واقعا ریبری امسال عالی بود از درخشش تو فینال لیگ قهرمانان تا جام هاش.کلا به عنوان یه هوادار بارسا میخوام بگم رونالدو و ریبری شایستگی توپ طلا رو داشتن اما چیزی که خیلی رو اعصابمه اینه که همه میگن بلاتر طرفداری مسی رو میکنه در حالی که کارای این چند وقتش کاملا به نفع رونالدو بود

فریبرز سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 15:19

دیشب مراسم رو به طور مستقیم دیدم و فقط و فقط گریه کردم. شاید خیلی از بچه ها باورشون نشه ولی دیشب بدجوری اشکم دراومد. میدونید اگه نظر ما هوادارا شخصا فقط این بود که حق ریبریه خوب این درست نبود ولی شما الان ببینید خیلیها میگن حق ریبری بوده و رونالدو اصلا حقش نبوده حتی خود پلاتینی هم اینو گفته. ولی دیگه چیکارش میشه کرد دیگه تموم شده و دیگه توپ طلا مال رونالدو. مثل بازی میمونه که تموم شده باشه و خیلیها به داوریش اعتراض داشته باشن. دیگه بازی تموم شده داورم رای خودشو برنمیگردونه. از همین جا یه چیزی بگم خیال خیلیها هم بایرنیها و هم تیمای دیگه راحت بشه. بابا فیفا طرفدار سرسخت بارسلوناست و بعدش هم رئال. حالا بذارید توضیح بدم. به نظر شما فرگوسن اصلا چرا جزو کاندیدای بهترین سرمربی سال بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش میکنم یکی جواب سوالات منو بده. چرا راموس و ژاوی و آلوز و اینیستا جزو بهترین بازیکنا انتخاب شدند چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه گوتزه واسه دورتموند شاهکار نکرد. مگه مولر ما بد بود؟؟؟؟؟ مگه روبن بد بود؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا از تیمی که بدون هیچ بهونه ای با چهار گل در مجموع یووه رو و با 7 گل در مجموع بارسارو و در نهایت دورتموندی رو که با 4 گل رئال رو شکست داده بود در نهایت تونسته بود همین دورتموند رو شکست بده چرا فقط نویر و لام و ریبری و اونوقت از بارسا 4 بازیکن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا مسی امسال حقش بود جزو این تیم باشه؟؟؟؟؟؟ نه دیگه چرا الکی بخوایم خودمونو گول بزنیم و قانع کنیم از این تابلو تر که نمیشه دیگه. ولی فیفا بدونه همه دیدند. همه دیدند که این مراسم، مراسم نبود و فقط لکه ننگی بود بر پیکره فیفا. ریبری عزیزم اصلا مصاحبه ای هم تا حالا انجام نداده و خدا کنه مصاحبه ای هم نکنه تا بخوریم به رئال و ببریم و اونوقت مصاحبه کنه که بعیده. رونالدو بدون که توپ طلایی که تو به دست آوردی به هیچ نمی ارزه. اصلا تابلو نبود که تو زن و بچه و مادر و خواهر خودت رو برده بودی زوریخ تا تو مراسم بالن دور اول بشی و به اون شکل گریه کنی. بچه ها بیخیال ناراحت نباشین دیگه گذشته. به امید سال بعد که پپ بهترین سرمربی بشه و ریبری بهترین بازیکن و تیم بایرن بهترین تیم بشه. در مقابل حرکت فیفا هم سکوت بهترین حرکته. حالا انتخاب بهترین بازیکن به کنار ولی قرار دادن راموس و آلوز و ژاوی و اینیستا تو بهترین تیم بدترین بی احترامی به بایرن مونیخ بود و فقط امیدوارم که خود بچه ها ی بایرن اینو فهمیده باشن و با قدرت واسه ادامه راه آماده باشن. از این به بعد ما تو هر بازی با 2 تیم باید مقابله کنیم یکی فیفا و یکی تیم حریف. چون فیفا نمیخواد که ما امسال قهرمان بشیم و از قهرمانی خودمون دفاع کنیم و فقط دوست داره رئال و بارسا قهرمان بشن حاضرم قسم بخورم.

فریبرز سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 15:29

توپ طلا؟؟؟؟؟ ما قهرمانی را ترجیح می دهیم...................واقعا تیتر بی نظیری بود ممنون امیرحسین عزیزم.

فریبرز سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 15:44

رای هارو دیدم کلی خندیدم بعد اشک دیشب. کاپیتان افغانستان داده رای 5 امتیازیشو به رونالدو. خداییش برید حتما تا آخر ببینید. به نظر من کار فیفا از بیخ اشکال داره. کلا ب قول دوستمون در فیفارو باید گل گرفت همین و بس

محمد امین سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:13

این تیکه خیلی باحال بود و خودش گویای همه چیزه:
بیایید نگاهی به پرتغال در مرحله گروهی جام‌جهانی داشته باشیم: پایین‌تر از روسیه، بالاتر از رژیم صهیونیستی، آذربایجان، ایرلند شمالی و لوکزامبورگ. بله رونالدو برای دوم شدن در چنین گروهی، شایسته ستایش است.
بعضی وقتا با خودم میگم کاش پرتغال تو گروهش اول میشد و مستقیم میرفت جام جهانی که اینجوری نمیشد.کاش پرتغال تو پلی آف به سوید با اون دفاعش نمیخورد و مثلا میخورد به ایسلند که اینجوری نمیشد.کاش رونالدو مصدوم میشد که تو اون دو تا بازی گل نمیزد.کاش.......

محمد امین سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:19

تو ماه سپتامبر که جایزه ی بهترین بازیکن اروپا رو دادن به ریبری،رونالدو اصلا در مراسم شرکت نکرد چون میدونست امسال چقدر با تیمش خراب کرده و با سه رای آخر شد!حالا چه جوری میشه که در عرض سه ماه همه چی عوض میشه و این اتفاقا میفته؟!همین نکته کافیه برا اینکه بفهمی اوضاع فیفا چقدر بحرانیه و فساد از سر تا پاشو گرفته!خودشونم میدونن!مثلا پلاتینی خودشم میدونه چه خبره که اونجوری مصاحبه میکنه!

محمد امین سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:22

به نظر من از سال 2010 به بعد کاملا فیفا خودشو به اسپانیایی ها فروخت.از انتخاباشون تو مراسم های توپ طلا از سال 2010 به بعد کاملا واضحه.تو جام جهانی هم که همه دیدن اسپانیا چه جوری و با چند تا ناداوری قهرمان شد.

من سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 18:12

به نظر من کلا 3 نفر یا 4 نفر واقعا در حقشون ظلم شد.باستین جون.روبن.گوندوغان.ریبری.

علی بایرنی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 19:33

بخدا بغض گلومو گرفته دلم میخواد از این نا عدالتی گریه بلند سر بدم ما همیشه فکر میکردیم تو ایران خودمون نا عدالتی میشه ولی این نا عدالتی تو کل دنیا جون گرفته و داره داد میزنه.

sia bavari سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 20:04

خدا کنه این بلاتر خرفت زودتر گورشو گم کنه و بره. میشل پلاتینی هم علنا نشون داد ازش خوش نمیاد. حق فرانک رو خوردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد