وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرا غالب خبرنگاران ورزشی دنیا، به حساب فرانک ریبری ریخته شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اگر سیستم رای گیری برای انتخاب مرد سال فوتبال جهان همانند سال 2009 به قبل بود، اکنون فرانک ریبری به جای کریستیانو رونالدو، توپ طلای جهان را صاحب می شد.


گل بین الملل گزارش داده اگر رای گیری صرفا براساس نطرات رسانه های جمعی انجام می شد، فرانک ریبری به راحتی می توانست از پس مسی و رونالدو بر بیاید و توپ طلا را به خانه ببرد.

سیستم توپ طلای قبلی که از 1956 تا 2009، در جریان بود، با توجه به نظرات خبرنگاران رای گیری می شد که در سال 2010 تغییر کرد و آرای کاپیتان ها و مربیان ملی هم به آن افزوده شد. در همین سیستم، رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال جهان برگزیده شد؛ در حالی که نظرات کارشناسان امر این چنین نبود.

بر اساس نظرات خبرنگاران، ریبری اول و رونالدو و مسی، دوم و سوم شدند. بر این اساس، 80 رای از سوی خبرنگاران به مرد فرانسوی، 48 رای به فوق ستاره پرتغالی و 31 رای به کاپیتان تیم ملی آرژانتین به عنوان نفر اول، رسید. در کل آرا هم (به عنوان نفر اول، دوم یا سوم) ریبری 135، رونالدو 127 و مسی 123 رای کسب کردند.

علی رغم آرا خبرنگاران، در نهایت ریبری با توجه به نظرات مربیان و کاپیتان های تیم های ملی، به جایگاه سوم، بسنده کرد. قبلا وسلی اسنایدر در سال 2010 هم شرایطی شبیه ریبری نصیبش شده بود.

نظرات 6 + ارسال نظر
ارتش سرخ باواریا سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 14:41

این بازیکن فوق العاده فرانسوی دیگر چه زمانی می تواند به این مرحله برسد و چقدر شانس این را دارد تا دوباره اینقدر به توپ طلا نزدیک شود

سایت گل – فرانک ریبری بال کناری فوق العاده باتکنیک و تاثیرگذار بایرن که سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشت با احتلاف 5/1 درصد اختلاف با لئو مسی و 5/4 درصد فاصله تا کریس رونالدو در سالی که سه گانه را برده بود به توپ طلا نرسید.
ریبری در حالی بین سه نفر سوم شد و توپ طلا را نبرد که رای قابل توجهی به دست آورده بود و شاید اگر حریفان محبوب و قدری مثل رونالدو و مسی نداشت می توانست هر رقیبی را کنار بزند.
با این حال بعد از ناکامی ریبری در بردن توپ طلا حالا این سوال مطرح خواهد شد که این بازیکن فوق العاده فرانسوی دیگر چه زمانی می تواند به این مرحله برسد و چقدر شانس این را دارد تا دوباره اینقدر به توپ طلا نزدیک شود؟
شاید اگر از موفقیت فرانسه در تورنمنت های بزرگ بگذریم و امدی به این مهم نداشته باشیم باز هم فقط یک سه گانه دیگر با بایرن و تکرار آن نمایش های خیره کننده بتواند صورت زخمی اف سی هالیوود را به استیج مراسم بالون دور در زوریخ برساند که این اتفاق فوق العاده دشوار و شاید هم نشدنی به نظر می رسد

jafar سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 15:26

کارنشدنداره

محمد امین سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 16:03

همینه دیگه.توپ طلا از همون سال 2010 به بعد به ناحق داده شده.قبلش تقریبا عادلانه و انتخاب ها تا حدودی منظقی بوده.

من سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 18:18

من فقط ازاین خندم میگیره که فرانک از مسی هم کمتر رای بهش دادن.مگر پارتی بازی از این ضایع تر هم میشه؟البته امسال رونالدو رو برای این کردن بهترین که ضایع نشن که طرفدار پرو پا قرص اسپانیا و بارسلونا هستن.چون تیمشون رو اونجوری دادن(4 تا از بارسا)دیگه اگه مسی میشد دستشون دیگه خیلی رو میشد.

khashayar سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 20:02

این دقیقا تبلیقاتی بودن توپ طلا رو نشون میده

ali سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 22:42

اقای من شک نداشته باش اگه مسی تو این فصل زیاد مصدوم نمیشد توپ طلا رو می گرفت با اینکه اینفدر مصدوم شد ولی با اختلاف 3 درصد به رونالدو باخت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد