وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیرس باخ: همه فهمیدند آلمان چه جایگاهی دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس فدراسیون فوتبال آلمان انتخاب ۳ هموطنش را در مراسم بهترین‌ها را مثبت ارزیابی کرد.


شب گذشته در  جریان مراسم انتخاب برترین‌های سال 2013 جهان یوپ هاینکس،‌ مربی آلمانی فصل گذشته بایرن مونیخ، ‌عنوان مربی مرد سال دنیا را به خود اختصاص داد.

همچنین نادینه آنگرر،‌دروازه‌بان تیم ملی بانوان این کشور به عنوان بهترین بازیکن سال جهان برگزیده شد. ضمن آنکه سیلویا ناید،‌مربی تیم بانوان ژرمن‌ها نیز بهترین در جهان شناخته شد.

پس از این مراسم «ولفگانگ نیرس‌باخ» اظهار داشت: وقتی در بالاترین مراسم جهانی فوتبال، چنین افتخاراتی داده می‌شود،‌در وهله نخست افتخار شخصی بسیار بزرگی به حساب می‌آید. آنگرر، ناید و هاینکس، در سالی که گذشت،‌شاهکار کردند و به حق برگزیده شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ارتش سرخ باواریا سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 14:40

این بازیکن فوق العاده فرانسوی دیگر چه زمانی می تواند به این مرحله برسد و چقدر شانس این را دارد تا دوباره اینقدر به توپ طلا نزدیک شود

سایت گل – فرانک ریبری بال کناری فوق العاده باتکنیک و تاثیرگذار بایرن که سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشت با احتلاف 5/1 درصد اختلاف با لئو مسی و 5/4 درصد فاصله تا کریس رونالدو در سالی که سه گانه را برده بود به توپ طلا نرسید.
ریبری در حالی بین سه نفر سوم شد و توپ طلا را نبرد که رای قابل توجهی به دست آورده بود و شاید اگر حریفان محبوب و قدری مثل رونالدو و مسی نداشت می توانست هر رقیبی را کنار بزند.
با این حال بعد از ناکامی ریبری در بردن توپ طلا حالا این سوال مطرح خواهد شد که این بازیکن فوق العاده فرانسوی دیگر چه زمانی می تواند به این مرحله برسد و چقدر شانس این را دارد تا دوباره اینقدر به توپ طلا نزدیک شود؟
شاید اگر از موفقیت فرانسه در تورنمنت های بزرگ بگذریم و امدی به این مهم نداشته باشیم باز هم فقط یک سه گانه دیگر با بایرن و تکرار آن نمایش های خیره کننده بتواند صورت زخمی اف سی هالیوود را به استیج مراسم بالون دور در زوریخ برساند که این اتفاق فوق العاده دشوار و شاید هم نشدنی به نظر می رسد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد