وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ویلاس بواس: گواردیولا بهترین مربی عصر مدرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آندره ویلاس بواس، سرمربی سابق تاتنهام، با ستایش از پپ گواردیولا، او را بهترین مربی عصر مدرن فوتبال توصیف کرد.

این مربی اسپانیایی از زمان برعهده گرفتن هدایت بایرن، با این تیم قهرمان سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان شده؛ ضمن اینکه تیمش با 7 امتیاز برتری نسبت به لورکوزن، در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد.

ویلاس بواس که در اردوی تمرینی بایرن در دوحه حضور پیدا کرد، فلسفه و شیوه کاری مربی اسپانیایی را مورد ستایش قرار داد.

او به خبرنگاران گفت:" او فلسفه بایرن را بازسازی کرد؛ کاری که مهمترین ابتکار او محسوب می شود.

دست خط گواردیولا را می تواند به راحتی در بایرن کنونی دید. او شیوه منحصر به فرد خودش را دارد؛ نگاه و درک او از فوتبال، بزرگترین میراثی است که او از خود به جا خواهد گذاشت.

ذهنیت او کاملا به درد باشگاه بایرن می خورد. پیش از این، بایرن شرایط مالی عالی و بازیکنانی بسیار خوب داشت و آنها اکنون بهترین مربی دوران مدرن را دارند.

بایرن فصل گذشته با یوپ هاینکس به همه جام ها رسید و آنها این فصل هم همین هدف را دارند. من مطمئنم که اگر کسی باشد که بتواند این میزان انتظارات را برآورده کند، آن یک نفر گواردیولاست."

نظرات 16 + ارسال نظر
شوانی چابهار دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 07:31

اقای بواش ما که میدونیم ته دلت چی میگذره از روی حسادت جوزه این حرفو زدی

شوانی چابهار دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 07:36

دوستان عزیز در روستاهای دوردست چابهار سرعت اینترنت بسیار کند هست بجز سرصبح و نظراتم ارسال نمیشه ولی همیشه نظرات همه عاشقان بایرنو تقریبا 2ساعت ب 2ساعت چک میکنم

شوانی چابهار دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 07:47

من همیشه با خواندن نظرات در سایت احساس شادی میکنم ولی وقتی دوستان به جون هم میفتند احساس میکنم که شادی خودمو از دست میدم ضمنا دلم برا کان مقدس تنگ شده فقط امیدوارم سالم باشه

شوانی چابهار دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 07:54

امروز به عشق بایرن و برادر مسلمان خود ریبری دست دعا به طرف الله بگیرید

فاضل دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 09:27

پپ عالیه....امیر حسین جان بازی امروز از شبکه ی دیگ پخش نمیشه؟..لطفا اضافش کنین

alireza دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 09:51

آقا یه سوال امشب برای بهترین بازیکن سال دوباره رای گیری می کنند یا همون رای های قبل بهترین بازیکن رو انتخاب می کنه؟

فریبرز دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 09:58

سوال من سوال علیرضا جان هم هست لطفا جواب دهید ممنون

س دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:04

امیدوارم با پپ تمام جام هارو فتح کنیم ولی امیدوارم پپ مدت کوتاهی تو بایرن بمونه چون داره باعث افت دورتموند ، بوندسلیگا ، تیم ملی آلمان و همچنین بازیکنای آلمانی بایرن می شهوهمچنین بایرنی که روش های اصیل آلمانی داشت (کمین در دفاع و ضدحمله)را دقیقا شبیه بارسلونا کرده..

محمد امین دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:09

از ویاس بوآس از همون اول که تو پورتو بود خوشم میومد.

محمد امین دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 10:11

در جواب به علیرضا و فریبرز جان باید بگم که همون رای های قبلی ملاک هست و دوباره رای گیری نمیکنن.

mary دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 12:07

آقای س با این روشی که شما میگین آلمان چند تا جام در این 20 سال اخیر فتح کرد.؟
یا بایرن چند تا جام در 20 سال اخیر فتح کرد.؟
اینکه دورتموند داره بد نتیجه میگیره، چه ربطی به پپ داره؟
نگین اومدمدن گوتزه و لوا ، که اصلا قابل درک برا من نیست.تا حالا آمار رو نگاه کردین که از بوندس لیگا هیچ بازیکنی نتونسته جایزه توپ طلا رو ببره و لالیگا فکر کنم 13 و سری A ، 7 بار این جایزه رو گرفته.
این حالا یه آمار از عقب بودن بوندس لیگا به نسبت سه لیگ دیگه است.
اینقدر اصرار به روشهای گذشته نکنین، شاید چند تغییر دیگه در بوندس لیگا باز لازم باشه.
تا بتونن خودشون رو به صف تیمهای پر آمار برسونن، اینکه من و شما بایرن رو دوست داریم، دلیل نمیشه که واقعا هم در دنیا طرفدار داره ، اگه سال گذشته 5 گانه فتح نمیشد ، بوندس لیگا رو کسی، اسمش رو هم نمی آورد.
پس خوبه که یه مربی مشهور در بوندس لیگا شاغل باشه، نه یکی ، که امیدوارم پپ با شهرتش بتونه مربی های مشهور دیگه رو سمت بوندس لیگا بکشونه، تا روح تازه ای به این لیگ بده و در سراسر دنیا مردم با اشتیاق نگاه کنند.

محمد امین دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 12:40

شایعه شده ویاس بوآس میخواد برا فصل آینده سرمربی شالکه بشه!

محمد امین دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 12:46

البته این که لالیگا 20 بار توپ طلا رو برده و سری آ 7 بار اصلا ملاک خوبی برا برتر بودن این لیگا نسبت به بوندسلیگا نیست چون همه میدونن که توپ طلا رو چه جوری و بر چه اساسی میدن.
ولی اگه مثلا قهرمانی های تیم های آلمانی در اروپا در طی 10 یا 20سال اخیر رو بخوایم مقایسه کنیم با مثلا تیم های ایتالیایی یا اسپانیایی و این رو ملاک قرار بدیم در این صورت حق با شماست ماری خانم. وگرنه همین الانشم بوندسلیگا خصوصیات و ویژگی های جذاب و منحصر به فردی داره که لیگای دیگه ندارن و همین باعث شده تقریبا تمام کشور های جهان بازی های بوندسلیگا رو به صورت زنده پخش کنن.

فریبرز دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 12:50

نیمه نهایی پارسال گواه همه چیز بود. به قول خیلیها غولهای فوتبال اروپا در مقابل بایرن و دورتموند زانو زدن. بایرن که بارسارو له کرد و دورتموند هم همین طور. اگه همین بایرن رو ببرن تو لیگ اسپانیا مطمئن باشید همه با تفاضل گل بالای 5 تا به بایرن میبازن. وقتی قهرمانشون از بایرن 7 تا میخوره و هیچ حرفی واسه گفتن هم نداره نکنه مثلا اوساسونا یا تیمای دیگه قراره بایرن رو ببرن. بچه ها الان که دارم این متن رو مینویسم اشک تو چشام جمع شده. دیگه کم کم دارم مطمئن میشم که قراره توپ طلارو امشب بدن به رونالدو و توش شکی ندارم. امشب میشینم پای تلویزیون و زار زار گریه میکنم به عشق ستارمون و بی انصافی مسئولان فیفا و همه رای دادگان. امشب گریه میکنم ولی با اینکه بازیکنای بایرن صدای منو نمیشنون، شب جلوی تلویزیون فریاد میکشم بچه ها انتقام اشکهامو و انتقام اشکها و ناراحتی هواداراتون رو در سراسر دنیا بگیرید اونم با قهرمانی تو اروپا. این تلافی فقط در صورتی خیلی خیلی قشنگ میشه و دیدنی که بایرن آرسنال رو ببره و بره تو مراحل بالا یا همین مرحله بعد بخوره به رئال. اونوقت هم یه درس فوتبالی هم به هوادارا و هم به تیم به قول خودشون کهکشانیشون بده که دیگه هیچ وقت ادعا نکنن. الان ما هرچی بگیم اونا میگن رونالدو توپ طلارو میگیره و همین طور هم میشه. شاید اینجا بشه مافیا بازی و سیاسی بازی کرد اما در بازی رو در رو امکان نداره حتی اگه داور هم به نفعشون بگیره مطمئنن نمیتونن حریف ما بشن. وای که ریبری تو اون بازی چه بازی بکنه و همین طور همه بازیکنامون. از همین جا به ریبری عزیزم میگم تبریک با اینکه میدونم نمیخوان تو برنده بشی ولی عزیزم از اینکه کنار این دو فوتبالیست خوب نماینده بایرن شدی واسه توپ طلا از صمیم قلبم خوشحالم با اینکه میتونست این توپ مال تو هم باشه ولی پسر ناامید نشو و از فعالیت خود کم نکن ادامه بده ، امیدوارم سال بعد بتونی این جایزه رو چه به حق و چه به ناحق مال خودت کنی

mary دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:52

من که با نظر دوستان موافقم.
میدونم این توپها ملاک نیس و بوندس لیگا از لیگهای دیگه بهتره، که اگه نظرم این نبود، اصلا در موردش نظر نمیدادم.
ولی نباید جلو تغییرات درست ایستادگی کرد و یا نفی کرد.
چرا نگاهمون رو عوض نکنیم، بهتره اینطوری فکر کنیم که شاید پپ بتونه با این روش تیمهای دیگه رو هم مجبور به پیشرفت وتلاش بیشتر بکنه، شاید در دراز مدت ایده های پپ جواب بده و حداقل 4 تیم خوب و قوی در بوندس لیگا پای قهرمانی باشن.
من فقط منظورم همین بود.
برا همین اون آمار رو گفتم، که شاید این آمارها باعث شده که سران بایرن به فکر یه مربی جوون با ایده هایی متفاوت با فوتبال آلمان بیفتند و زحمت خرید ش رو با پول زیاد به خودشون بدهند.

alireza دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 18:19

پس اقا الکی نیست میگن فیفا نامردی کرد زمان رای گیری رو تمدید کرد!!!
عوضیا انقدر تبلیغات رو رونالدو کردن که رونالدویی که 2 رای تو بهترین اروپا اورد و اصلا روش نشد بره مراسم حالا شده گزینه اصلی فکر کنم بااین کثافت کاریایی که فیفا در اورد باید قید توپ طلارو زد فقط امید وارم بتونیم باز قهرمان اروپا بشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد