وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

FTBpro Deutschland : جذب لواندوفسکی توسط بایرن مونیخ اشتباه بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انتقال لواندوفسکی به بایرن مونیخ با پرسش های فراوانی در فوتبال آلمان همراه بوده است و به عقیده برخی منتقدین می تواند مشکلاتی را برای بایرن مونیخ به همراه داشته باشد. سایت تحلیلی FTBpro Deutschland به بررسی 5 نکته پرداخته و این انتقال را نادرست ارزیابی کرده است.


    
    1- بی انگیزگی کادر بایرن مونیخ
    بایرن مونیخ از مدت ها پیش در تلاش برای جذب لواندوفسکی بوده است و جذب لواندوفسکی می تواند از سوی بازیکنان تهاجمی بایرن مونیخ به صورت نارضایتی کادر فنی از عملکرد آنها ارزیابی شود، با وجود اینکه ماریو مانژوکیچ و سایر مهاجمین بایرن مونیخ در این فصل و بویژه فصل گذشته در امر گلزنی بسیار موفق بوده اند. این موضوع می تواند بویژه برای مانژوکیچ به عنوان نوعی عدم اطمینان کادر فنی به او تلقی شود.
   
    2- خروج بازیکنان تاثیرگذار     کادر بایرن مونیخ بویژه در فاز تهاجمی بسیار کامل به نظر می رسد و با پیوستن لواندوفسکی یک مهاجم با کیفیت دیگر به آن اضافه می شود که این موضوع می تواند باعث جدایی برخی از بازیکنان بایرن مونیخ شود. آیا در فصل آینده بازیکنانی نظیر توماس مولر، ماریو مانژوکیچ و کلودیو پیزارو ساز جدایی سر خواهند داد؟
   
    3- سیگنال اشتباه به بازیکنان جوان بایرن مونیخ     در حال حاضر در کادر بایرن مونیخ بازیکنان جوان و بااستعدادی وجود دارند که می توانند در فصل های آتی به کادر اصلی تیم اضافه شوند. به بازیکنانی نظیر پاتریک وایراخ، کوین فریزن بیشلر و یولیان گرین با وجود مهاجمی نظیر لواندوفسکی شانس بسیار کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خواهد رسید که این موضوع شاید انگیزه جوانان بایرن مونیخ را برای ماندن در این تیم کمتر خواهد کرد.
   
    4- افزایش انتظارات     برای خود لواندوفسکی نیز پیوستن به بایرن مونیخ آسان نخواهد بود. او در دورتموند عملکرد بسیار درخشانی داشته است و باید همین عملکرد را در بایرن مونیخ نیز حداقل تکرار کرده و حتی بهبود بخشد. هواداران و کادر فنی بایرن مونیخ انتظارات بالایی از او خواهند داشت که این موضوع می تواند بر کیفیت او اثر معکوس داشته باشد. پیش از این نیز بازیکنانی نظیر کلوزه و پودولسکی تجربه ای خوب از پیوستن به بایرن مونیخ نداشته اند.
   
    5- تضعیف بوندسلیگا
    بدون در نظر گرفتن موفقیت لواندوفسکی در بایرن مونیخ، پیوستن او به این تیم می تواند باعث تضعیف هرچه بیشتر دورتموند مهم ترین رقیب بایرن مونیخ شود. دورتموند بی تردید مشکلی بزرگ برای پیدا کردن جانشینی مناسب برای لواندوفسکی خواهد داشت. هنگامی که بایرن مونیخ بازیکنان مطرح تیم های دیگر بوندس لیگا را جذب کند، اقتدار این تیم بیشتر خواهد شد و خطر تک قطبی شدن، بوندس لیگا را تهدید خواهد کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 17:54

همش چرته لوا میاد که بترکونه

khashayar یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 18:07

به جز 3 همه ی گزینه ها دقیقا برعکسه هر بازیکنی که میاد انگیزه و اراده ی بقیه بازیکنا میره بالا ... اگر ه بازیکنی از بایرن خارج بشه بازهم تو بوندسلیگا میمونه مثل گوستاوو

H.H یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 19:00

١- لوا اگر بایرن نمیومد دورتمند هم نمیموند
٢- با تمام احترامی که برای مانژو و مولر و پیتزارو قائل هستم اما هیچ کدوم گلزن استثنایی نیستن
٣- پیتزارو این فصل قراردادش تموم میشه پس باید جایگزین بشه
٤- تیم بایرن محل آزمون و خطا نیست، بازیکن اگر خوب باشه بازی میکنه پس نگران جوانان نباشید
همان ور که آلابا تونست ولی امره کاهن و کرشهوف نتونستن
٥- فوتبال کاملا حرفه ایست مانژو و بقیه تو هر تیمی باشن تلاششونو میکنن این حرفو دقیقاً در مورد انتخاب پپ و بی انگیزگی یوپ هم میگفتن
پش بریزید دور این حرف های مزخرف که از طرف رقیبان برامون میسازن
نه اینکه همه تیم ها بازیکن سازی میکنن فقط!
طرفدارای چلسی و منچسترسیتی و پاریسن ژرمن و رئال منچستر و ... هم انتقاد میکنن
کسی که به ما ......بود کلاغ ..... دریده بود
در حالی که به نظرم بایرن تعادل خوبی داره تو بازیکن سازی و خرید
اینا نمیتونن موفقیت بایرن رو ببینن
بایرن مخالف زیاد داره اما عاشقان واقعی هم زیاد داره
به امید موفقیت بایرن و بایرنی

محمد امین یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 19:23

50 موردم که ردیف کنی لوا اومده بایرن حسودا!

shahab یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 22:39

آقا لوا اومده بایرن چون یه بایرنیه اصیله و الا میرفت واسه پول توی تیم رئال پس کم دری وری بنویس لوا رو عشقه :-D:-D

فرید روبن دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 00:37

من که باحاش خیلی حال می کنم تصور کنید روبن از یه طرف ریبری هم از یه طرف دیگه وسطم لواندوفسکی اوففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف ولی خدایی گومز رو نباید از دست می دادند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد