وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر جانشین کاسیاس در مادرید؟!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بر اساس گزارشات اخیر، باشگاه رئال مادرید، در صدد است که برای تابستان پیش رو، سنگربان بایرن مونیخ را جانشین ایکر کاسیاس کند.


مانوئل نویر 27 ساله که اخیراً به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان دنیا انتخاب شده است، مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است.

بر اساس گزارش Le10Sport، پپ گواردیولا در تابستان آینده، قصد دارد ویکتور والدز را به آلیانز آرنا انتقال دهد و همین مسئله باعث جدایی نویر خواهد شد.

تابستان پیش رو، قرارداد والدز با بارسلونا به اتمام خواهد رسید و او به صورت بازیکن آزاد می‌تواند به باواریایی‌ها ملحق شود.

از طرفی گفته می‌شود کاسیاس، دیگر دروازه بان اسپانیایی نیز در تابستان پیش رو از رئال مادرید جدا شود.

کاسیاس فصل پر فراز و نشیبی را در رئال پشت سرگذاشته و احتمال فراوان این تیم را ترک می‌کند، گفته می‌شود مانوئل نویر آلمانی گزینه شماره یک، کارلتو آنچلوتی برای جانشینی کاسیاس است.

نظرات 35 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 21 دی 1392 ساعت 23:22

بابا تو رو خدا نخندونید ما رو!حتی فکر کردن بهشم خنده داره.اگه والدز بیاد بایرن و نویر بره ریال من خودمو دار میزنم!

ebi...fishvar شنبه 21 دی 1392 ساعت 23:23 http://x

Tokhme agar ro kashtan chizi sabz nashod.

Bastian یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 00:44

اگه نویر بره رئال منم دقیقا همون کاره داداش محمد امینو میکنم
نویر تازه شروع کاره گولت نزنن بری
میخوای حکمرانی کنیم بر فوتبال اروپا و دنیا

Mohammad amin German یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:25

جوک نودو سه هههههه

khashayar یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:30

کان مقدس تقلبی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:33

متاسفانه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که گواردیولا نباید سرمربی بایرن می شد.
گواردیولا تیاگو را خرید و حالا تیاگو داره فیکس بازی می کنه به جای بازیکنای آلمانی(مثلا کروس)به همین خاطر احتمال داره مثل کرشوف که از بایرن رفت بازیکنان آلمانی دیگری هم از بایرن برن نظیر کروس و حتی نویر.
فکرش را بکنید، گواردیولا می خواست نیمار رابخره.اونوقت نیمار جای بازیکنان اصیل و ژرمنی مثل مولر و گوتزه را می گرفت.حالاهم می خواهد والدز را بخره به جای نویر.
همه ی این ها به خاطر اینه که گواردیولا آلمانی نیست و براش مهم نیست که چه بلایی سر بازیکنای آلمانی و بوندسلیگا میاد و به همین خاطر براش مهم نیست که با خریدن بازیکن از دورتموند چه بلایی سر این تیم میاد.

روبری یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:41

اگه والدز بیاد نویر بره باید به عقل سامر رومینیگه شک کرد

نوید یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 11:23

نه من مطمئنم نویر خودش رو به پول یا هر چیز دیگه ای نمیفروشه بعد مدیران بایرن این کار رو نمیکنند مثل این که شما هوینس و رومنیگه و سامر رو دست کم گرفتید اینا همونایی هستن که لواندوفسکی رو مجانی اوردن بایرن اگه نویر بره رئال پس حتما اون روز آخر دنیاست

aliver kahn یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 11:36

حالا بازم دوستانمون چشمشونا به روی واقعیت می خان ببندند این که بگیم شایعس خودمونا گول زدیم مارکا نشریه ی معتربریه و تا حالا هرچی گفته 90 درصد درست بوده همچین موضوعی هم اگه وجود نداشت نمی گفت حالا بازم دوستان می خان ازپپ حمایت کنن بابا این پپ شورشو دیگه دراوورده آخه بهترین گلردنیا درمقابل گلرسوراخ بارسا؟.آخه گواردیولا چییییییکارمی کنی تو با این کارات داری تیم ملی را ازهم می پاشونی آخه مگه باشگاها پشتوانه ی تیم ملی نیستند.همه تیما ازخداشونه یه گلرمثل نویرداشته باشند اونوقت تو........بابا ای ول داری گواردیولا بعضی وقت ها به عقلت شک می کنم.

آخه والدز دروازه بانیش خوبه؟ بازی با پاش خوبه؟ اخلاقش خوبه؟

بابا حسودید میشه به تیم ملی آلمان؟
دوستان آلمانیمون این نظر را که بخونن می فههمن من چی می گم ولی کسایی که به خاطرپپ طرفداربایرن شدند نه.

اگه پپ این کارو بکنه می فهمم که درواقع اومده به فوتبال اسپانیا خدمت کنه نه به بایرن.

aliver kahn یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 11:43

درضمن ازامیر حسین و نویسندگان وبلاگ به خاطر قرار دادن ساعت و شبکه های پخش مراسم توپ طلا تشکرمی کنم.

mary یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 11:51

آقایون، خرید بازیکن ، خرید سیب زمینی نیست که یه نفر تصمیم بگیره، بخره یا نخره( تازه اون هم آقایون باید با اجازه از کس دیگه برن سیب زمینی بخرند).
میدونین چی میخوام بگم، سر حرفم اینه که در یه خونه ی 4 نفره، برا خرید یه چیز کوچیک، حداقل دو نفر نظر میدن.
باشگاه که متشکل از چندین نفر که شاید به بیش از 50 نفر برسه.
حالا یه مربی چطور میتونه تنهایی تصمیم بگیره.
پپ آلمانی نیست، خوب نیست، آیا سامر و بکن باویر و اولی هوینس و... اینا هم آلمانی نیستند؟
پپ داره از جیب خودش پول میده ، که خودش بره اونا رو بخره.
شما که اینطور از نظم و آینده نگری و نژاد برتر و.. این موارد صحبت میکنین و تاکید هم دارین، حالا همین افرادی که جز همین کشور هستند، اگه بدون آینده نگری رفتن پپ رو خریدند و به این موارد توجه نکردند(که پپ میتونه نژاد اونا رو استفاده نکنه) پس دیگه حرف از نظم و برنامه ریزی و ... در مورد این کشور نکنین.
ولی اگه هنوز فکر میکنین کسی که در کارش برنامه ریزی داره ، پس تصمیماتش هم با برنامه ریزی و آینده نگری انجام میشه، پس با برنامه ریزی از قبل رفتن سراغ خرید یه مربی.
آقایون، بایرن که باشگاه ایرانی نیست که یه هفته رو اسم یه مربی مانور بدن و در لحظه ی آخر اسم یه آقای دیگه از جیبشون بیاد بیرون.
باز هم تاکید می کنم پپ و سران بایرن اولین بار در همین الیانس ارنا وقتی که پپ مربی بارسا بود همدیگه رو دیدن و از علاقه شون با هم صحبت کردند و پپ قراردادش رو با بارسا یک ساله تمدید میکرد و بارسایی ها می دونستند که پپ برا آیندش جای دیگه برنامه ریخته.
سران بایرن هم فرصت زیاد داشتند که در مورد پپ تحقیق کنند.
در همون رستوران الیانس ارنا،پپ شماره خودش رو گذاشت و از رو میز بلند شد.
فکر میکنین اینا با هم صحبت تلفنی نکردند و در اینجور موارد، خرید بازیکن ، روش اجرای بازی در زمین، اداره تیم، مدیریت تیم، مربی بدنساز، دستیار....
مگه میشه، پس چی میگفتن، جملات عاشقانه.
پس خرید بازیکن با نظر همه انجام میشه؛ لطف کنین به پپ توهین نکنین، چون فقط پپ تصمیم نمی گیره، یا به همه توهین کنین، یا حرمت نگه دارین و به کسانی که در باشگاهتون کار میکنند ، احترام بذارین و اعتماد کنین.
ببخشید طولانی شد.

aliver kahn یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:00

خانم ماری این حرفا چیه اگه سرمربی تصمیم بگیره یکیا بیاره همه ی باشگاه موظفن به حرفش گوش کنن این حرفا چیه اصلا چون باشگاه حرفه ای هست من می ترسم چون باشگاه های حرفه ای به مربیاشون اختیارتام میدند.خانم ماری شما فک کنم اسپانیایی هستی وگرنه
می فهمیدی والدز بباد نویربره یعنی چه؟

bavaria یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:04

منچستر سیتی ببالاترین پیشنهاد داد رد کرد.جواب دندان شکنی هم به رئال میده. اگر هم والدس بیاد باید باز روی نیمکت باید نذاره گر درخشش نویر باشه مطمئن باشین نویر هیجا نمیره.ولی در کل اینا همشون شایعه هست .

فرید روبن یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:14

اگه همچین چیزی واقعیت داشته باشه باید به حال خودمون بابت این مربی تاسف بخوریم امیدوارم که اینطور نباشه

سیا یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:23

ممنوعم از دوستان که موجبات خنده وشادی را فراهم کردن خیلی وقت بود جوک نشینده بودم البته بعد از جوک مسی

mary یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:28

شما که توهین کردن رو خوب بلدی، حتما بلدی متوجه بشی که کی طرفدار چه تیمی است.
جناب، من طرفدار همون تیمی هستم که دارم در وبلاگش نظر میدم.
شما هم منطق خودتو داشته باش، از همین نظر دادنت در مورد خودم میتون متوجه بشم که اون نظرت هم عجولانه بود.
من در مورد والدز و نویر و رفتنشون هیچ نظری ندارم.
ولی اگه نویر خودش دلش بخواد بره رئال، بدون دخالت پپ، اون موقع میخوای چی بگی.
فکر کردی اگه یه بازیکن عشق رفتن از کشورش باشه، هیچی جلودارش نیست.
در ضمن پپ اگه طرفدار تیم کشورش بود میشد مربی تیم ملی اسپانیا که بهش پیشنهاد داده بودند و گفت نه.
پپ برا ایالت جدایی طلب کاتالان است و گاهی کاتالانی حرف میزنه، و این یعنی تیم ملی اسپانیا براش هیچ.
یکی از مشکلات تیم اسپانیا هم همین است، که دل بوسکه فعلا به صورت مقطعی حلش کرد.
من برا جواب دادن به شما میتونم کلی دلیل بیارم، ولی اگه شما همون نظر بالا رو که نوشتم کمی بی تعصب و صبورانه میخوندین، من مجبور نبودم باز براتون آیه و حدیث بیارم.
جناب من 5 تیم رو در فوتبال دوست دارم و اینو میگم که اینقد بهم نگی بارسایی و اسپانیایی.
بایرن مونیخ، استقلال، رم، آلمان، هلند.

aliver kahn یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:48

آره شمادرست می گی ماری خانوم اگه نویربخاد بره مادرید هیچی جلودارش نیس ولی نویراگه می خاست بره جایی خارج ازآلمان همون سال که فرگوسن بهش پیشنهاد داد می رفت.و بعدشم اگه پپ کاتالونیه چرا تو تیم ملی اسپانیا بازی میکرد و کاپیتانشم بود اگه رو کاتالون غیرت داش هیچ وقت بازوبند تیم ملی اسپانیا را قبول نمی کرد ماری خانوم عزیزم من قصد توهین به شما خانوم محترم را نداشتم ولی می گم دیگه دوران کاتاکونیا و باسکی و مادرید و ....مطرح نیس دیگه اسپانیا با هم متحد شدن و همه ی اسپانیایی ها برای موفقیت تیمشون تیم ملیشون کارمی کنند مطمئن باش پپ نیم نگاهی هم به تیم ملی اسپانیا داره.و مورد بعد من می گم اگه نویربخاد هم بمونه پپ با این کاراش فراریش میده گیریم نویربخاد بره این مربیه که باید بازکنشا دلگرم نگه داره نه این که بره دنبال یه دروازه بان سوراخ.

ولی من بازم اگه ناراحتتون کردم ازتون معذرت می خام.
حالا ماری خانوم یه سوال ازتون دارم آلمان وهلند چه دخلی به هم دارند؟اگه تو جام جهانی دوتاشون به هم بخورند طرفدار کدومشونید؟

فریبرز یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 12:49

با سلام به همه طرفدارا. بچه ها خواهش میکنم احترام همدیگه رو نگه دارید و به سرمربی تیم بی احترامی نکنید. بابا برید ببینید هوادارای رئال و بارسا اینطوری سر مسائلشون به جون هم میوفتن و سرمربی و بازیکنشون رو مورد توهین قرار میدن. اونا این کار رو نمیکنن چون عاشق تیمشون هستن. برید ببینید چه طرفداری از کریس میکونن در صورتی که هرگز لایق بردن توپ طلا نیست. با اینکه خودشون هم میدونن با عقل و وجدانشون که ریبری حقشه که توپ طلارو بگیره اما ببینید چطوری سند و مدرک رو میکنن که رونالدو باید توپ طلارو بگیره و همون طور هم واسه مسی. بازیکنی که به نظر من اصلا شایستگی حضور در سه نفر رو نداشت و میتونست بازیکنی از بایرن مثلا روبن به جای اون باشه ولی به خاطر سیل گسترده هواداراش اونو گذاشتن جزو 3 نفر در صورتی که خداییش امسال مسی مسی همیشگی نبود و همین طور در سرمربی ها فرگوسن. چرا آخه فرگوسن باید جزو کاندیدا باشه؟؟؟؟؟؟ مگه کونته واسه یوونه بد کار کرد تو سال 2013؟؟؟؟؟ مگه مورینیو یا همون تیتو تیمشونو تا نیمه نهایی بالا نیاوردن چرا جزو کاندیدا نیستن؟؟؟؟ خواهش میکنم از تمام بازیکنای و سرمربی تیم حمایت کنید خواهش میکنم به اون بی احترامی نکنید. بابا جزو محالاته که نویر بره رئال و والدز بیاد بایرن. این فقط واسه تبلیغه و ارزش دیگه ای نداره. مارکا میخواد بگه والدز اسپانیایی انقدر خوبه که بایرن خواهانشه در صورتی که این طور نیست. مارکا میخواد بگه که بهترین دروازه بان جهان در سال 2013 دوست داره بره رئال. آخه چرا متوجه نیستید. حتی روزنامه ها به این صورت واسه باشگاههای اسپانیایی تبلیغ میکنن چه برسه به هواداراشون که عاشق تیمشون هستن. خواهش شما هم الکی به جون هم نیوفتید. الان بیاید به این فکر کنیم که فردا در عین ناشایستگی میخوان توپ طلارو بدن به رونالدو و واسه همین قطره ای اشک واسه بازیکن تیمتون بریزین که در عین شایستگی نمیخوان توپ طلارو بدن بهش چون دنیا به این رسیده که توپ طلا یا مال مسیه یا رونالدو و حالا که مسی خوب نبوده و مصدوم بوده باید بدن به رونالدو. نه معیاری هست نه چیزی. الان در حال حاضر یه چیز یاد گرفتم اونم اینه که اگه بازیکنی زیاد تکروی کنه و مثلا در موقعیت 2 به یک خودش بزنه یا گل بشه یا نشه بهتره چون اگه گل بشه و همین جوری ادامه داشه باشه چون گل زیاد زده میشه بهترین بازیکن جهان. واقعا مسخره تر از این نمیشه. به قرآن نمیخوام از ستاره تیممون طرفداری کنم ولی خداییش آیا حقه که توپ طلارو بدن به رونالدو؟؟؟؟؟؟؟ آیا اگه رونالدو تو بایرن بود و ریبری تو رئال توپ طلارو بازم به رونالدو میدادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

mary یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 13:12

دو ماه هم نمیشه که نزدیک 1میلیون کاتالان ریختند در خیابون و زمزمه ی جدایشون رو سر دادند و پپ هم ازشون دفاع کرد.
بازی کردن که در تیم ملی به حساب نمیاد، همین بازیکنان دورگه ی ایران فکر میکنی ، تعصب ملی ایرانی سرشون میشه.
من به ندرت از کسی ناراحت میشم، از شما هم ن ناراحت نشدم، پس نیازی به عذرخواهی نیس.
به نظرت منچستر هم تیمه؟ که نویر بهش فکر کنه.
ولی اینو بدون و خواهشا من رو ریالی خطاب نکن، ریال از اون تیمهاست که بیشتر از 80در صد یا کمی کم و بیش، دوست دارند در اون بازی کنن .
پس پیشنهاد ریال با منچستر ، تفاوت آهن با طلاست.
و در طول زمان نظر انسان به موضوعات اطرافش تغییر میکنه، اگه به نویر یه پیشنهاد واقعی از ریال بشه، خودش است که تصمیم میگیره و نه پپ و نه سران و نه ما نمیتونیم جلوش رو بگیریم.
ار نظر بازیکنان، ریال جایی که بیشتر می تونن دیده بشن و تشویق بشن و مردمان زیادی در نقاط دنیا اونا مورد محبت قرار میدن.
اون تیمها رو به ترتیب علاقه نوشتم و باشگاهی جدا و ملی هم جدا. اول آلمان و عاشق تقابل آلمان و هلند هستم.

بایرن عشق ابدی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 14:16

روزنامه ی مارکا شرو ور می گه
سر قضیه ی اوزیل نوشته بود اوزیل نمی خواد به ازسنال بره
اما فرداش برعکش در اومد
هرچی خبر به سود رئال باشه میزاره

بایرن عشق ابدی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 14:31

البته یکمی تقصیر گواردیولا هست
باید به این شایعات را تمام کنه
بگه ما امسال نیازی به دروازه بان نداریم
تا اسم این اصغر کچل کنار بایر نچرخه

GermanDirectioner یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 14:50

مگه داره آخرالزمان میشه که مانوئل بره رئال و والدزم بیاد بایرن؟!!
هه

کان مقدس تقلبی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 14:57

البته متاسفانه باید قبول کنیم بایرن خودش هم مقصره.اگر یادتون باشه زمان هاینکس هم گومز نیمکت نشین شد به خاطر ماندژوکیچ.درسته که پپ شورشو دراورده ولی سامر و رومنیگه و هوینس و...هم این طوری اند.اگر خودخواه نبودن وعلاوه بر پیروزی بایرن پیروزی بوندسلیگا و آلمان رو می خواستن ، به جای پیشنهاد به داوید لوییز ، مدافع آلمانی می خریدند یا گوتزه رو از دورتموند نمی خریدند تا این تیم آلمانی از هم نپاشه و یه بار دیگه رئال رو 4تایی کنه.

محمد امین یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 15:22

فریبرز جان باهات موافقم اساسی.حرف دلمو زدی ولی زیاد خودتو ناراحت نکن گرچه خودم اینو میگم ولی از تو ناراحت ترم!

محمد امین یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 15:30

اینا همش شایعست. مارکا همش در حال شایعه پراکنی به نفع ریال مادریده.فریبرز خیلی قشنگ در این مورد توضیح داد.من کاری به نژاد برتر و این چیزا ندارم اصلا به این چیزا اعتقادی هم ندارم.بحث من فقط و فقط علاقست و بس.من خیلی از بازیکنای آلمانی رو دوست دارم.حتی اونایی که در بایرن بازی نمیکنن دیگه چه برسه به آلمانی های بایرن و از اونا هم که دیگه نویر جای خود داره.البته همه ی بازیکنای آلمانی و غیر آلمانی بایرن رو دوست دارم و برام فرقی نمیکنه.من دوست دارم بازیکنی که محبوبمه و دوسش دارم تو تیم محبوبم بازی کنه نه این که بره تو تیمی که ازش بدم میاد.ولی خب بازم میگم اینا همش شایعست که اگه خدای نکرده شایعه نباشه و واقعیت پیدا کنه من سر حرفم هستم و خودمو دار میزنم.

AmiR یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 15:51

نه حتی فکر به این قضیه وحشتناکه

والدز یه احمقه که جز سوتی کار دیکه بلد نیست

در ضمن اگر میگید مربی قدرتی نداره یاده کاسیاس و مورینیو بکنید

امیدوارم هیچوقت همچین اتفاقی نیوفته

Q یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 16:12

از همون اولین بازی های این فصل شک کردم که این گواردیولا مربی خوبی نیست ولی حالا یقین دارم. هرچند بایرن زیر نظر پپ تقریبا زیبا بازی می کنه واین فصل موفقیت های خوبی به دست اورده و از این بابت از پپ متشکریم ولی اون سبک بازی اصیل و ژرمن(کمین در دفاع و سپس ضد حمله سریع) رو از بایرن گرفت و سبک اسپانیایی را رواج داد و بایرن را بارسلونای دوم کرد.

only bayern یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 16:18

من از این میترسم که والدس رو بیاره بعد نویر رو بذاره رو نیمکت.یعنی بر هر مومنی واجبه که با شنیدن این خبر سکته کنه

فریبرز یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 16:27

یه سری از هوادارای ما مثل هوادارای رئال میمونن به خدا. بابا به قرآن اینا شایعه ای بیش نیس. حالا بیا واسه رئالیا بگو به قرآن تو سال 2013 ریبری بهتر بود. میگن رونالدو رو با ریبری مقایسه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به داشتن عقل تو سرشون باید شک کرد. مگه کی الان از دهن خود گواردیولا شنیده که نویرو بفروشیم و والدز رو بخریم؟؟؟؟ آخرین خبرها حاکی از این بود که گواردیولا به کادر فنی گفته واسه سال بعد خوان ماتارو حتما میخواد فقط و فقط همین. من خودم طرفدار سرسخت هاینکس هستم ولی افکار گواردیولا واقعا بی نظیره. حتما لازم دیده یه سری بازیکن واسه تیم بخره. کسی نمیتونه افکارش رو مورد سوال قرار بده و ما هم که در حدی نیستیم بتونیم ازش ایراد بگیریم پس باید فقط صبر کنیم تا نتیجه رو ببینیم. ولی تو این شکی ندارم که بایرن میخواد یه بایرن درست کنه آخر فوتبال رو بازی کنه طوری که تک بشه تو جهان و این به نظر من هیچ اشکالی نداره حتی اگه کارهایی بکنه که به مذاق ما هوادارا خوش نیاد و ما هم در صورت نتیجه نگرفتن باید انتقاد کنیم یادمون باشه. الان تو بهترین شرایط قرار داریم و الکی انتقاد فقط تیم رو به حاشیه میبره همین. بابا این همه تیم تو اروپا الان تو حاشیه ان و بایرن که داره حالشو میبره شما هی ببرین تو حاشیه تیم رو. بیخیال بابا تیم فعلا تو قطر در حال آماده سازی واسه ادامه راهه و من خوشبینم به امسال

فریبرز یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 16:32

این شماره منه و خوشحال میشم طرفدارای واقعی بایرن دوست منم باشن و با من تماس بگیرن و با هم مشورتی داشته باشیم البته اگه دوست داشتین. 0906220101 فریبرز هستم از تهران - میدون منیریه. عشق است بایرن و بایرنی. واسه بایرن میمیرم و با باختش دیوونه میشم و همیشه از اینکه بایرنی هستم به خودم افتخار میکنم. سوءتفاهم نشه ولی خداییش عاشق همه طرفدارای بایرنم و از هم صحبتی باهاتون خیلی خیلی خوشحال میشم دوستان

فریبرز یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 16:34

09306220101

Nima یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 17:26

این کان تقلبی معلوم نیست چند روزه طرفدار بایرن شده هرچی دلش میخواد میگه. فکر نکن نظرت واسه کسی مهمه، معلومه دنبال جلب توجهی که نظرت رو همه جا گپی کردی. اطمینان دارم نویر نمیره سر هر چی هم بخوای باهات شرط میبندم. ولی باید بدونی این همه انتقاد اینور و اونور از پپ درست نیست. هر کاری که تونسته کرده و تا حالا هم نتایج خوبی گرفته. آلمانی بودن مهمه ولی باید ببینه که کی با سیستم مد نظرض جوره. دقت کردی اگه پپ همون تیاگو رو نمیخرید تو بد بختی مصدومیت ها چیکار میکردیم؟؟؟؟؟؟ یه ذره با منطق باش دوست عزیز

حسین صفاری یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 18:28

دوستان اگه یادتون بیاد نویر گفته بود که ممکنه باشگاه خودم رو در اینده انتخاب کنم و این مجله مارکا چون قبلا نویر این حرف رو زده بود و از اون جایی که نویر هم به این مراسم دعوت میشه خواست حاشیه سازی کنه و جو رو بر علیه بایرن خراب کنه و مانع انتخاب ربیری بشه

سینا دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:04

گومزهم بخاطرنخواستن گواردیولامجبورشدبایرن روترک کنه وانقدافت کنه... واگه حقیقت باشه واقعا گواردیولا با آوردن اسپانیاییها وفروختن آلمانیها میخواد فقط به تیم ملی آلامن ضربه بزنه
امیدوارم این مربی باشخصیت این کاره نباشه
ازش بعیده اما ماتا و آلکانتارا و والدز و و و ؟؟؟؟؟

احسان جمعه 28 شهریور 1393 ساعت 20:06 http://ehsankakawan

سلام
عشق استو ارسنال
امسال تیم خوبی شده
ب امید قهرمانی ارسنال در هر جامی
راستی به وب من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد