وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیاس سامر: فیلیپ لام یکى از بزرگ ترین بازیکنان تاریخ فوتبال آلمان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ از فیلیپ لام کاپیتان باشگاه تقدیر کرد.


به گزارش Eurosport، از نظر ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ، فیلیپ لام کاپیتان باشگاه، جایگاه خاصی در تاریخ فوتبال آلمان دارد.

سامر در کنفرانس خبری باشگاه بایرن مونیخ در اردوی تمرینی این تیم در دوحه قطر گفت:"فیلیپ یکی از بزرگ ترین بازیکنان فوتبال آلمان است،‌ انعطاف پذیری و ثبات او در فوتبال بسیار فوق العاده است."

سامر در ادامه ضمن فوق العاده خواندن عملکرد فیلیپ لام در خط میانی بایرن مونیخ، گفت:"من ابتدا از تصمیم گواردیولا برای استفاده از لام در خط میانی شگفت زده شدم، اما عملکرد عالی لام در خط میانی، صحت تصمیم گواردیولا را اثبات کرد."

سامر در ادامه در خصوص پست فیلیپ لام در تیم ملی آلمان نیز افزود:"من در این مورد دخالتی نمی توانم داشته باشم، یوگی لوو و فیلیپ لام باید در این زمینه به طور مشترک راه حلی پیدا کنند."

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد امین شنبه 21 دی 1392 ساعت 23:20

ثبات در بازی مهمترین فاکتور بازی فیلیپ لام هستش که این باعث میشه از بازیکنای دیگه متمایز بشه.

کان مقدس تقلبی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:34

متاسفانه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که گواردیولا نباید سرمربی بایرن می شد.
گواردیولا تیاگو را خرید و حالا تیاگو داره فیکس بازی می کنه به جای بازیکنای آلمانی(مثلا کروس)به همین خاطر احتمال داره مثل کرشوف که از بایرن رفت بازیکنان آلمانی دیگری هم از بایرن برن نظیر کروس و حتی نویر.
فکرش را بکنید، گواردیولا می خواست نیمار رابخره.اونوقت نیمار جای بازیکنان اصیل و ژرمنی مثل مولر و گوتزه را می گرفت.حالاهم می خواهد والدز را بخره به جای نویر.
همه ی این ها به خاطر اینه که گواردیولا آلمانی نیست و براش مهم نیست که چه بلایی سر بازیکنای آلمانی و بوندسلیگا میاد و به همین خاطر براش مهم نیست که با خریدن بازیکن از دورتموند چه بلایی سر این تیم میاد.

محمد امین یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 15:34

شما به این نتیجه رسیدی ولی سامر و هوینس و رومینیگه و بکن بایر و.... نرسیدن؟!

سینا دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 13:07

واقعا بهترین مدافع راست تاریخ آلمانه
از کالتز هم بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد