وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فن بویتن: بازیکنان جوان بایرن خوش شانس هستند که مربی مثل گواردیولا دارند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دنیل فن بویتن، مدافع بایرن مونیخ، با ستایش از پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی ها، معتقد است که بازیکنان جوان بایرن بسیار خوش شانس هستند که زیر نظر او کار می کنند.

سرمربی سابق بارسا در تابستان گذشته جای یوپ هاینکس را روی نیمکت بایرن گرفت و فن بویتن اعتقاد دارد این مربی اسپانیایی، مربی ای ایده آل برای هر بازیکن جوانی است.

او به خبرنگاران گفت:" هر مربی ای فلسفه خاص خود را دارد و شیوه کاری ویژه خود. بازیکنان جوان ما می توانند خودشان را خوش شانس بدانند که با مربیانی مانند گواردیولا و هاینکس کار می کنند. آنها می توانند خیلی سریعتر از قبل پیشرفت کنند.

سرمربی از ما می خواهد تا بیشتر حفظ توپ کنیم و حتی وقتی تحت فشار قرار می گیریم، نگران نشویم. در تمرینات، ما در فضاهای کوچک، یک در مقابل سه یا دو در مقابل سه بازی می کنیم. با مسابقه هایی در فضای 20 متری انجام می دهیم. این کار را برای ما ساده تر می کند.

سرمربی همیشه می گوید فراموش نکنید کاری که می توانید در 4-3 متری انجام بدهید، می توانید در 20 متر هم انجام بدهید. نگران نباشید؛ شجاع باشید."

نظرات 3 + ارسال نظر
khashayar یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 01:34

از این " شجاع باشید " خوشم اومد... .لی تیم یوپ هانکس شجاع تر بود...چون پاس های ریسکی تری به هم میدادن و بازی سرعت خیلی بالایی داشت

کان مقدس تقلبی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 10:35

متاسفانه کم کم دارم به این نتیجه می رسم که گواردیولا نباید سرمربی بایرن می شد.
گواردیولا تیاگو را خرید و حالا تیاگو داره فیکس بازی می کنه به جای بازیکنای آلمانی(مثلا کروس)به همین خاطر احتمال داره مثل کرشوف که از بایرن رفت بازیکنان آلمانی دیگری هم از بایرن برن نظیر کروس و حتی نویر.
فکرش را بکنید، گواردیولا می خواست نیمار رابخره.اونوقت نیمار جای بازیکنان اصیل و ژرمنی مثل مولر و گوتزه را می گرفت.حالاهم می خواهد والدز را بخره به جای نویر.
همه ی این ها به خاطر اینه که گواردیولا آلمانی نیست و براش مهم نیست که چه بلایی سر بازیکنای آلمانی و بوندسلیگا میاد و به همین خاطر براش مهم نیست که با خریدن بازیکن از دورتموند چه بلایی سر این تیم میاد.

مرتضی یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 22:22

کان مقدس تقلبی!!!لطفا سعی کنید همیشه حرفای جدیدی برای گفتن داشته باشید در ضمن اینا همه شایعه است والدز کیلویی چنده؟اینا حرفای بازار داغ کنه از طرفی من با خرید بازیکنای بزرگ موافقم چه از باشگاه های آلمانی و چه خارجی الان سالیان زیادی بود که بایرن ستاره نمیخرید به خاطر همینم همیشه لیگ آلمان در سایه بقیه لیگها بود چون بایرن یکی از ارکان تیم ملی آلمانه و همیشه سبک بازیش به تیم ملی انتقال پیدا می کنه اما الان بخاطر رقابت با بایرن خیلی از تیم ها مجبورند ستاره بخرند تیم هایی مثل شالکه رو عرض میکنم همونی که کرشوفو خریدا!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد